Maxxsonics Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 var det noen hær som var på motorfestivalen idag eller har planer om å dra dit i løpet av helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Ja, jeg var der idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 vvar der idag j å.. glemte jeg å skrive.. hehe.. synes det har vært bedre årene før egentlig! men kan hende at stemningen synker litt pga været! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Her ligger mange bra bilder fra festivalen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116123 E30'n til Limmet er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 vvar der idag j å.. glemte jeg å skrive.. hehe.. synes det har vært bedre årene før egentlig! men kan hende at stemningen synker litt pga været! Nei, været var ikke noe pent nei. Jeg syns heller det ikke var det helt store i år, men seff var det noe kult å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Jeg var der på lørdag. Synes det var dårlig. De fleste bilene som sto i utstillingen var svenske. Var alt for lite som skjedde og når det først var noe show så varte det kansje i 15 min... Jeg kommer ikke til og dra dit neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Nei, været var ikke noe pent nei. Jeg syns heller det ikke var det helt store i år, men seff var det noe kult å se på. ja, var da noe kult å se på! men hadd eværet vært bedre hadde det kanskje vært mere liv ute! tidligre årene har det vært kjempe bra så! får tro det blir bedre neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Jeg skal på Motorfestivalen i morgen. Satser på 15-20 varmegrader og sol, som det var spådd i hele uken som nå kommer. Var der i fjor og da var det også dårlig vært desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Jeg også var der i fjor og var der i dag,men været var ikke bra.Blir nok ikke bedre i morgen heller men det meste skjer jo innendørs da... Var jo en del å se på så jeg syns det var helt greit å være der. "Pimp my Ride" gutta kom litt sent så jeg,vart vel litt sent på byen for de i går hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå