miig Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Hei Lurer på om det er påbudt med oransje pærer i blinklys?? Noen som vet? Morten
krt_ Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Kommer vel litt ant på om du har hvite eller orange glass?
MrBrum Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Slenger meg på her..... Disse nye pærene som er blanke.....er dem egentlig godkjent med hvite glass??
fre Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Samme hvilken farge pæra har, bare den BLINKER oransje! diadem pærer som ser blå ut er finest syns jeg! feks Osram Diadem
miig Posted April 30, 2006 Author Posted April 30, 2006 Samme hvilken farge pæra har, bare den BLINKER oransje! diadem pærer som ser blå ut er finest syns jeg! feks Osram Diadem hehe... så de må blinke oransje altså? Det var det jeg lurte på..
Dr_S Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Markeringslys skal være orange ja. Du får forøvrig Philips silvervision pærer på clas ohlson
Steffan C Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Markeringslys skal være orange ja. Du får forøvrig Philips silvervision pærer på clas ohlson Og de er ett must hvis man har klarglasslykter .
Recommended Posts