Gå til innhold

Tråden om min 97' 323i / 21/8-09


Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har brukt siste halve timen nå på å lest gjennom hele posten din, og må si du har en meget strøken bil :wink: Før ha øynene åpne neste gang jeg er på stjørdal 8)

Forresten, hvordan syns du lyset er av de nye hovedlyktene dine?

Jeg kjøpte angeleyeslykter fra GS Bildeler og er absolut ikke fornøyd. De er pene å se på og angeleyesene lyser pent, men fjærnlysa skuffer.

Fjærnlysa er fryklig dårlige (ingen vits å blende ned, ingen som blir blendet uansett). Kjører nå med 100w pærer, men ble ikke stort bedre det heller. Kan vel sammenligne fjærnlysa på nylyktene mine med nærlyset på de orginale.

Nærlys er jeg iallefall fornøyd med, men har xenon der så det hjelper vel. Har egentlig ikke testet langlysene så mye, men mener da dem er brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil!! så veldig pen ut i lakk!må være flere eiere som deg som har hatt den:Phehe.. tøff di GT splitterne..! mye jeg skulle handlet men er skepisk til www.ebay.com etc..

Ingen grunn til å være skeptisk til ebay, større sjanse for å bli lurt på dette forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen tok jeg meg tid til å shine skinnstolene forann. Hadde kjøpt et repkit fra http://www.leathermaster.no, men må si jeg var litt skeptisk før jeg starta. Hadde aldri gjort noe slikt før.

Så på fredagen tok jeg ut stolene, så nå må jeg vel rense teppet med det samme:

Bilde_043.jpg

Noen FØR bilder av slitasje:

Bilde_048.jpg

Bilde_053.jpg

Bilde_054.jpg

Her er jeg igang med rens og rengjøring:

Bilde_051.jpg

Her har jeg lagt på selve fargen:

Bilde_056.jpg

Står alt til tørk etter komplett farging (ikke se på alt rotet rundtom :wink: ):

Bilde_055.jpg

Og her kommer noen ETTER bilder. Samme plasser som før-bildene:

Bilde_064.jpg

Bilde_060.jpg

Bilde_059.jpg

Og tilslutt et bilde av produktene som ble brukt fra LeatherMaster:

Bilde_062.jpg

Ble iallefall meget fornøyd selv, men bilder av de montert i bil får vente til neste helg da jeg skal bort å jobbe en ukes tid nå. Må som sagt få renset gulvtrekket først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal jeg gjøre med interiøret mitt også :) Ser ut som det fungerte veldig bra :) Var bruksanvisningen bra slik at en noob med skinn kan klare dette? :)

Bestilte du dette via nettet?

Bestilte via e-mail. Måtte sende nedover en prøvebit av skinnet slik at jeg fikk riktig farge og betalte 800kr inlk frakt.

Bruksanvisningen fungerte tydligvis. Regner med jeg er like "noob" som deg, så da er det vel ingen grunn til at jeg skal klare det og ikke du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...