Gå til innhold

Tråden om min 97' 323i / 21/8-09


Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Da var det veldig lenge siden det hadde vært en update her, så her kommer en liten en.

Etter at jeg satte på FK lyktene syntes jeg langlysene var en vits mot mine xenon-nærlys. Nå som det begynner å bli "mørketid", følte jeg at noe bedre måtte komme på plass, så xenon til langlysene ble bestilt. Valget ble 6000k med 55W ballaster.

Bildet av inneholdet i pakken som ankom idag:

bilde008rp0.jpg

Fikk desverre ikke tatt noen bilder av hvordan lyset var før (dritt vær), men det ble iallefall mye bedre enn med de gamle halogen lampene.

Her er et bilde etter iallefall:

bilde012yy5.jpg

Satte også på slike "kun-gummi-vindusviskere" her om dagen. Ble litt stiligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt egentlig. Man registrerer seg på Ebay samt PayPal. Anbefaler at man tar all betaling gjennom PayPal da det er veldig seriøst, samt at kjøper aldri får tak i kortopplysninger. PayPal er altså et mellomledd.

Etter det finner man varen man ønsker å kjøpe, helst fra en selger med mye positiv feedback, spørr om han sender til Norge og hva eventuelt fraktkostnadene blir viss det ikke er oppgitt. Jeg bruker som oftest "Buy it now"-auksjoner, da jeg ikke er så interresert i å sitte å by mot andre.

Det er iallefall ikke noe vanskelig, egentlig litt for enkelt desverre 8)

Man må også huske på å regne inn et fortollingsgegyr (ca 100,-), samt mva (25%) på den totale summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Den triller nok rundt enda i mitt eierskap :) Har ikke blitt gjort all verden med den etter at jeg kjøpte leilighet.

Er dog inne på tanken å selge og kjøpe meg E46, men det føles litt vemodig bare med tanken.

Fant ut at jeg kun hadde kjørt på den 25000km på 3 år her omdagen, så med sine 167000km så er det vel litt verdi på den enda håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...