Lien Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Pass på så du ikke brenner hull i reflektorene dine.. 100W er de ikke designet for..
Superbeetle Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Er ikke M3 sedan levert med de skjørtene du har kjetil? mener det. Min bil har slike sideskjørt som Kjetil 323i E36. Ser ikke mange biler som har slike, så er nok ekstra utstyr. Er det M3 sedan sideskjørt altså?
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Har brukt siste halve timen nå på å lest gjennom hele posten din, og må si du har en meget strøken bil Før ha øynene åpne neste gang jeg er på stjørdal Forresten, hvordan syns du lyset er av de nye hovedlyktene dine? Jeg kjøpte angeleyeslykter fra GS Bildeler og er absolut ikke fornøyd. De er pene å se på og angeleyesene lyser pent, men fjærnlysa skuffer. Fjærnlysa er fryklig dårlige (ingen vits å blende ned, ingen som blir blendet uansett). Kjører nå med 100w pærer, men ble ikke stort bedre det heller. Kan vel sammenligne fjærnlysa på nylyktene mine med nærlyset på de orginale. Nærlys er jeg iallefall fornøyd med, men har xenon der så det hjelper vel. Har egentlig ikke testet langlysene så mye, men mener da dem er brukbare.
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 nydelig bil!! så veldig pen ut i lakk!må være flere eiere som deg som har hatt den:Phehe.. tøff di GT splitterne..! mye jeg skulle handlet men er skepisk til www.ebay.com etc..
Gjest Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 nydelig bil!! så veldig pen ut i lakk!må være flere eiere som deg som har hatt den:Phehe.. tøff di GT splitterne..! mye jeg skulle handlet men er skepisk til www.ebay.com etc.. Ingen grunn til å være skeptisk til ebay, større sjanse for å bli lurt på dette forumet...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Ingen grunn til å være skeptisk til eBay. Handlet over 30 ting der, og alt har gått smertefritt. Sjekk bare ut hvem du kjøper fra osv.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 I helgen tok jeg meg tid til å shine skinnstolene forann. Hadde kjøpt et repkit fra http://www.leathermaster.no, men må si jeg var litt skeptisk før jeg starta. Hadde aldri gjort noe slikt før. Så på fredagen tok jeg ut stolene, så nå må jeg vel rense teppet med det samme: Noen FØR bilder av slitasje: Her er jeg igang med rens og rengjøring: Her har jeg lagt på selve fargen: Står alt til tørk etter komplett farging (ikke se på alt rotet rundtom ): Og her kommer noen ETTER bilder. Samme plasser som før-bildene: Og tilslutt et bilde av produktene som ble brukt fra LeatherMaster: Ble iallefall meget fornøyd selv, men bilder av de montert i bil får vente til neste helg da jeg skal bort å jobbe en ukes tid nå. Må som sagt få renset gulvtrekket først.
Søreng Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 PENT! Ble jo faktisk ganske mye forskjell med den nye fargen!
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Selve fargen er så og si den samme. Er nok fargen/lyset på bildene som lyver litt der, men ble et kjempe restultat etter min mening.
Mexos Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Sånn skal jeg gjøre med interiøret mitt også Ser ut som det fungerte veldig bra Var bruksanvisningen bra slik at en noob med skinn kan klare dette? Bestilte du dette via nettet?
G-A Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 oii... så jo nesten ut som nytt... meget pen bil.. selv ville jeg ha hatt crome nyrer, men dette er jo pent dette også når resten er så clean..
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Sånn skal jeg gjøre med interiøret mitt også Ser ut som det fungerte veldig bra Var bruksanvisningen bra slik at en noob med skinn kan klare dette? Bestilte du dette via nettet? Bestilte via e-mail. Måtte sende nedover en prøvebit av skinnet slik at jeg fikk riktig farge og betalte 800kr inlk frakt. Bruksanvisningen fungerte tydligvis. Regner med jeg er like "noob" som deg, så da er det vel ingen grunn til at jeg skal klare det og ikke du
B.E.E. Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Flott jobb med skinnsetene! Vet hvem som skal kjøpe et slikt kit i morgen
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Ja resultatet ble overveldende egentlig (Huff huff.. nå ødelegger dem en 7-serie på James Bond gitt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå