P.I.B Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 WoW. Blitt pen bilen din nå Kjetil Vurderer selv også å legge om til sommerhjul, men det er nok litt tidlig ettersom jeg skal ut å farte endel i påsken, og det var meldt litt "grumsete" vær. Skulle du legge solfilm på denne? Jeg skal prøve å få gjort det på min før påske.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 Takker! Regner meg jeg må på med vinterdekk igjen, men det tar da ikke så lang tid å bytte om heldigvis... Ja solfilm har vært i mine tanker en god stund nå. Går med tanken på å legge på siderutene selv, for deretter å levere inn for å ta bakruten, men får se hva det blir til. Vet du ca priser eller? Tenkt å kjøpt gjennom http://www.solfilmhalvpris.no da prisene er helt ok der, men vet ikke hvordan jeg vil mestre "monteringen"...
P.I.B Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Jeg bruker Hurtigruta Carglass (leangen og tiller). De skal ha ca. 6000 inkl. mva for å legge på alle rutene på Touringen min, untatt frontruta da. Synes ikke det er så ille, for det er jo en ganske stor jobb da de tar ut alle rutene, og filmen er jo heller ikke gratis. Dessuten har jeg bestandig vært fornøy med de jobbene de har gjort på bilene mine. Bruker den lyseste filmen de har. Sånn som jeg hadde på den forrige E46'n. :
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 Litt i grenseland den prisen for min del iallefall, men jeg skulle så absolutt hatt en toning rundt om da interøret mitt "lyser opp".
P.I.B Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Til meg var jo prisoverslaget på 9 ruter da. Du har vel bare 5, så da bør jo prisen bli endel mindre. På Sedanen betalte jeg 4000,- Der ble 7 ruter tonet De regner pris pr. rute, uansett størrelse.
Mexos Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Så det var du som var ute å laget ny frisyre ja Ja kanten var vel det eneste som skinte. Hadde stått parkert på en veldig støvete plass, så den var jo mer grå enn sort desverre. Ja forandring fryder også når det gjelder håret vet du Bilen min var ikke ren den heller så ekke no krise Synd du så meg 1 time for tidlig for var og hentet de nye felgene mine like etterpå Sykt mye støv i hele Trondheim egentlig nå Gleder meg til folk tar av piggdekkene og kostebilene drar ut på veiene
Søreng Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 ser på nettsiden til disse leathermaster.no at de har MASSE forskjellige kit å velge mellom, hva het produktene/kittet som du hadde? tenkte meg en tur innom en forhandler i morgen, men litt greit å vite hva jeg skal se etter
Kjetil 323i E36 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Tror det hetet bare Rep.kit eller noe i den duren. Er vel sikkert ikke noe de har i butikken da de måtte ha en bit av skinnet for å få riktig farge.
Søreng Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 hmm, tror du dette gjelder selv med svart? Er det mer enn en farge i svart da? Eller er det liksom en standard farge...? Hvordan ordnet du handel og slikt med de? Og hvordan var service, gikk det kjapt?
Kjetil 323i E36 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Regner med det er litt forsjellige sort-nyanser også, men du kan sende de en mail å høre. Jeg kommuniserte kun via mail med de, og min oppfatning av service var/er iallefall positiv. Jeg sendte nedover en bit av mitt skinn som avtalt, og fikk pakken sendt i postoppkrav 1-2 uker etterpå.
Kjetil 323i E36 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Her skjer det ikke mye for tiden, men fant ut at forandring fryder, så idag byttet jeg til chrome-grill igjen. Klarer ikke å bestemme meg. Må vel få seg en skikkelig polering i løpet av de nermeste dagene også. Føler det er lenge siden nå.
Søreng Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Igjen, meget pent.. Hva synes du er finest selv, sort eller chrome grill.. Klarer heller ikke bestemme meg hva jeg liker best
P.I.B Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Som oftest så synes jeg chromegrill er penest, men på din bil så synes jeg ut ifra bildene at svarte nyrer kledde bilen best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå