John H Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Tenkte eg skulle legge ut noen bilder av e46'en min med nymontert senking! Kjøpte fjørene av Jankel her på forumet, de var splitters nye, fra Cobra og senket 40/30..fikk satt de på igår, men glemte lage diy Har og satt på potte fra Sebring og den lille m3 lista på trunken Så slik ser det ut med 40/30 senking på e46 fra Cobra! Ps. ble meget fornøyd selv Va tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Veldig stilren og fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ble meget bra! Men har du nye typen skilt foran og gamle typen bak? Personlig syns jeg nye typen skilt er et must på nyere biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Meget pen bil John. Men har du et bilde som viser mellomrom mellom bakdekk og hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Meget pent og stilrent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 så redelig ut dette... men det potten var litt over the top... stikker for langt ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 pent stilren bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Perfekt høyde John H, pen BMW . Men enig med Håkon angående potta, stikker litt for langt ut bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ble pent dette! E46 er "lett" å få pen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Takker så masse, ang potta så tror eg bildet lurer en litt, stikker ikkje så langt ut bak fangeren som det ser ut som Mr.Stream Meget pen bil John. Men har du et bilde som viser mellomrom mellom bakdekk og hjulbuen Tok noen med moben nå, men syns den ser litt høyere ut på bildet enn den er..bare en liten grann Syns og felgene kom mer til sin rett med senkingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ble meget bra dette John H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Flott dette..og reint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Alltid kjekt med hyggelige kommentarer Skal prøve å holde den "rein" syns det er fint på e46..vart overassket over kjørekomforten etterpå også, like deilig å kjøre nå som før Må vel ha meg en hjulstillingskontroll også, noen som veit hva det koster sånn ca. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå