Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alpina felgene er nå solgt til fordel for BBS felger m/ kant. Kommer bilder etter at jeg har fått de på bilen..

Gleder meg til bilder :)

Har ikke sett noen skikkelige E23`er med kant, så kan bli spennende å se hvordan det blir seende ut.

Har som du kanskje vet fra før ett godt øye til store felger med høyglanspolerte kanter og krysseikesenter :wink:

• Svar 585
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe ;) Det er akkurat det det er..

Disse er det:

http://autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=202997

Blir nok pent det, men du har fått med deg at det er helt feil innpress for 7erne eller? Må kjøre med 20mm+ spacere om du skal få det riktig.. får mer kant om du kjøper felger som faktisk er til 5/6/7-serie!

Forøvrig skal det nevnes at 14" med 195/70-14" som jeg kjører på i mellomtiden er IKKE å anbefale med det trykket jeg har nå.. Var litt våt veibane i dag, og da dro den seg løs v/ 3000 r/min i 120 km/t! SYKT!

Hehe.. høres moro ut! :o

Skrevet

Blir nok pent det, men du har fått med deg at det er helt feil innpress for 7erne eller? Må kjøre med 20mm+ spacere om du skal få det riktig.. får mer kant om du kjøper felger som faktisk er til 5/6/7-serie!

Ja jeg veit det, men jeg syntes disse så veldig pene ut, så da tar jeg sjansen på at det blir bra med 20mm spacere. Skal jo bare gi 2500 kroner for de så :) Er litt over 4cm kant på de så det blir uansett mye bedre enn det det var med alpina felgene :)

Skrevet
Synes de felgene der har akkurat passe kant til en E23 jeg :wink:

Som sagt: Spennt på resultat.

Men du har ikke funnet deg flere skinninteriører til salgs noe sted?

Neida. Vet om en som har to sett men han skal ikke selge.. Må bare følge med på nettet.

Skrevet
Forøvrig skal det nevnes at 14" med 195/70-14" som jeg kjører på i mellomtiden er IKKE å anbefale med det trykket jeg har nå..

Når jeg tenker meg om, så er jo nesten det villeste med historien din det som står ovenfor.. at 14" felger går på en bil med 252 gamp originalt.. :shock: Bremsestørrelsene har jammen forandret seg de siste 20 årene... ;)

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så er jo nesten det villeste med historien din det som står ovenfor.. at 14" felger går på en bil med 252 gamp originalt.. :shock: Bremsestørrelsene har jammen forandret seg de siste 20 årene... ;)

Et godt poeng... og forøvrig kan man ikke bruke mindre enn 16" felger på den siste E46 318d med 115 HK... :lol:

Skrevet

Nå har jeg lest hver j***** innlegg på posten din! Må si jeg er mektig imponert over hva du har foretatt deg på denne gamle klasikeren! :D Håprt du fortsetter det gode arbeidet, og får mange fine turer bak rattet!! :D

Skrevet
Nå har jeg lest hver j***** innlegg på posten din! Må si jeg er mektig imponert over hva du har foretatt deg på denne gamle klasikeren! :D Håprt du fortsetter det gode arbeidet, og får mange fine turer bak rattet!! :D

Takk for det! :)

Når jeg tenker meg om, så er jo nesten det villeste med historien din det som står ovenfor.. at 14" felger går på en bil med 252 gamp originalt.. Shocked Bremsestørrelsene har jammen forandret seg de siste 20 årene...

Dette tenkte jeg på og, og det er i grunn helt sykt :P

Skrevet
å hva gjør 20 mm spacere med hjullagerene???

Det sliter nok mer men jeg tar sjansen. Mange andre som kjører med spacere uten problemer.

Skrevet

Men det er vel ikke alle bilene som har 4-stempla calippere heller da??

Skrevet

Ja jeg veit det, men jeg syntes disse så veldig pene ut, så da tar jeg sjansen på at det blir bra med 20mm spacere. Skal jo bare gi 2500 kroner for de så :) Er litt over 4cm kant på de så det blir uansett mye bedre enn det det var med alpina felgene :)

Hmm... ser ut som jeg solgte mine billig. 1500,- m/bolter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...