Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Sted: Stokkepuben i Stokke Tidspunkt: 18:30 Agenda: Storskjerm med visning av diverse BMW filmer og hovedatraksjonen; den nye klubb DVD'en for 2005 ) Rett fra trykkeriet i Danmark, "Norgespremiere" Det er muligheter for øl og pizza etc for de som måtte ønske dette. Fra E18 ta til høyre før jernbanen i Stokke. Ligger over Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Da er jeg i Sverige... Menmen, får vel snart DVD'n i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hmmm... så klubb-DVD´en kommer rett fra trykkeriet i Danmark ? ... Det hadde jo vært litt praktisk hvis den ble sendt direkte til meg istedenfor via en kjempe omvei til Norge... ... Mon ikke Daniel C og jeg snart burde starte både en BMWCCN og bimmers lokalavdeling her i Danmark. I forhold til et tenkt medlemstall markerer vi jo oss ganske godt i miljøet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Kan desverre ikke møte imorgen, kjipt, for denne kvelden skulle jeg gjerne vært med på . Kjærringa jobber, så jeg må være hjemme hos barna mine og jeg skal på nattevakt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hmm. På tide og bli medlem snart kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Var slækt med film og pizza Ålreit film Koslig avslutning med litt frisk gassing på vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 Likte filmen jeg og! Ble veldig sosialt nede i kjellern der med pizza og greier Gleder meg til jeg får DVDen selv i postkassa.. Vi prøver få til en videokveld kanskje allerede neste onsdagstreff? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå