Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Sted: Stokkepuben i Stokke Tidspunkt: 18:30 Agenda: Storskjerm med visning av diverse BMW filmer og hovedatraksjonen; den nye klubb DVD'en for 2005 ) Rett fra trykkeriet i Danmark, "Norgespremiere" Det er muligheter for øl og pizza etc for de som måtte ønske dette. Fra E18 ta til høyre før jernbanen i Stokke. Ligger over Meny.
Gunnar Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Da er jeg i Sverige... Menmen, får vel snart DVD'n i posten.
Fredrik Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Hmmm... så klubb-DVD´en kommer rett fra trykkeriet i Danmark ? ... Det hadde jo vært litt praktisk hvis den ble sendt direkte til meg istedenfor via en kjempe omvei til Norge... ... Mon ikke Daniel C og jeg snart burde starte både en BMWCCN og bimmers lokalavdeling her i Danmark. I forhold til et tenkt medlemstall markerer vi jo oss ganske godt i miljøet...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Kan desverre ikke møte imorgen, kjipt, for denne kvelden skulle jeg gjerne vært med på . Kjærringa jobber, så jeg må være hjemme hos barna mine og jeg skal på nattevakt .
Espen|3k Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Var slækt med film og pizza Ålreit film Koslig avslutning med litt frisk gassing på vei tilbake
Dr_S Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Skrevet Mai 3, 2006 Likte filmen jeg og! Ble veldig sosialt nede i kjellern der med pizza og greier Gleder meg til jeg får DVDen selv i postkassa.. Vi prøver få til en videokveld kanskje allerede neste onsdagstreff? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå