Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fin M3 :)

Du får ta godt vare på den :) Gromt at du skal ha i E36 M3 maskin, ikke pimp den opp a! :?:)

Gleder meg til å følge med, denne kombinasjonen av bil/motor er jo den jeg helst vil ha av alt her i verden, så ja, er misunnelig :lol:

Keep up the good work, building my dream-car!

Gammelt bilde av den;

106_0696.jpg

Skrevet
Nydelig M3 d der ja :D men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.

Når er hjertetransplanasjonen planlagt?

Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida??

Om jeg har forstått det rett så er det for å få kaldest mulig luft inn, ergo bedre effekt! rett meg om jeg har feil :?

Skrevet
Nydelig M3 d der ja :D men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.

Når er hjertetransplanasjonen planlagt?

Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida??

Om jeg har forstått det rett så er det for å få kaldest mulig luft inn, ergo bedre effekt! rett meg om jeg har feil :?

da har du forstått det rett;)

• 3 months later...
Skrevet

Litt oppdatering om bilen:-) Det var bestilt en S50/b30 men det tok så inni H lang tid att jeg fikk Koed til å sende meg en S38/b36 i stedet.

Jeg har fått tak i Evo 3 speil og flapp i karbon.

Det neste nå er å få motoren ned i motor rommet. Orginal motoren er plukket ut og solgt for lenge siden 8) Åhh hvor jeg gleder meg hehe..

Skrevet
Litt oppdatering om bilen:-) Det var bestilt en S50/b30 men det tok så inni H lang tid att jeg fikk Koed til å sende meg en S38/b36 i stedet.

Jeg har fått tak i Evo 3 speil og flapp i karbon.

Det neste nå er å få motoren ned i motor rommet. Orginal motoren er plukket ut og solgt for lenge siden 8) Åhh hvor jeg gleder meg hehe..

Evo 3 som i Sport Evo? Sport Evo har akkurat samme speil som alle andre E30, så håper de ikke skrudde opp prisen pga at det var Sport evo speil :wink:

Skrevet

Rå fin e30, men må si meg enig i at de speilene ikke passet e30. De ville passet e36, men ikke e30.

Om jeg skulle hatt e30, så hadde jeg ikke klagd om den så slik ut! Gratulerer med sykt rå bil! :)

Skrevet

Lekker bil

Går en grå e30 m3 også her i bygda som ligner litt på din, doog den har evo leppe. Blir bra med m5 motoren! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...