Naitsirk Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 pen bil! har du tenkt å selge den gamle motoren??? pris?? gjerne pm! trenger noe å bygge på mvh Reidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Fin M3 Du får ta godt vare på den Gromt at du skal ha i E36 M3 maskin, ikke pimp den opp a! Gleder meg til å følge med, denne kombinasjonen av bil/motor er jo den jeg helst vil ha av alt her i verden, så ja, er misunnelig Keep up the good work, building my dream-car! Gammelt bilde av den; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Fet bil uten tvil! Eneste jeg ville byttet ut, er speilene...sett på org speil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Nydelig M3 d der ja men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.Når er hjertetransplanasjonen planlagt? Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida?? Om jeg har forstått det rett så er det for å få kaldest mulig luft inn, ergo bedre effekt! rett meg om jeg har feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Nydelig M3 d der ja men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.Når er hjertetransplanasjonen planlagt? Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida?? Om jeg har forstått det rett så er det for å få kaldest mulig luft inn, ergo bedre effekt! rett meg om jeg har feil da har du forstått det rett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvor mye hadde du tenkt deg for motoren? Nice bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Litt oppdatering om bilen:-) Det var bestilt en S50/b30 men det tok så inni H lang tid att jeg fikk Koed til å sende meg en S38/b36 i stedet. Jeg har fått tak i Evo 3 speil og flapp i karbon. Det neste nå er å få motoren ned i motor rommet. Orginal motoren er plukket ut og solgt for lenge siden Åhh hvor jeg gleder meg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Litt oppdatering om bilen:-) Det var bestilt en S50/b30 men det tok så inni H lang tid att jeg fikk Koed til å sende meg en S38/b36 i stedet. Jeg har fått tak i Evo 3 speil og flapp i karbon. Det neste nå er å få motoren ned i motor rommet. Orginal motoren er plukket ut og solgt for lenge siden Åhh hvor jeg gleder meg hehe.. Evo 3 som i Sport Evo? Sport Evo har akkurat samme speil som alle andre E30, så håper de ikke skrudde opp prisen pga at det var Sport evo speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Han mener sikkert DTM speil..dråpespeil...mikke mus ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Han mener sikkert DTM speil..dråpespeil...mikke mus ører Er det fint da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 HAN synes sikkert det er fint Er jo det som teller mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 fin bil det dere=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Rå fin e30, men må si meg enig i at de speilene ikke passet e30. De ville passet e36, men ikke e30. Om jeg skulle hatt e30, så hadde jeg ikke klagd om den så slik ut! Gratulerer med sykt rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Lekker bil Går en grå e30 m3 også her i bygda som ligner litt på din, doog den har evo leppe. Blir bra med m5 motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå