[space] Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Er det noe annet strømuttak i e46'en enn sigaretttenneren? Har noen planer om å koble opp pda og gps før ferietur til sommern. Ser litt halvveis ut med sigaretttennerplugg og ledninger utover. Noen som har gjort noe slikt, eller vet om en løsning? (Så billig som mulig... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Billigste vil være å hente strøm og lage deg en kontakt et sted selv. F. eks i hanskerommet. Men gjør det ordentlig slik at det ikke ser ille ut, ikke er til hinder ved eventuelt salg i tillegg til brannfare.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Hanskerommet høres greit ut. Hvis du skrur ut hanskerommet kan du kople deg inn på en litt tykk rød ledning med gul stripe. Dette er konstant spenning. Og fo all del: HUSK SIKRING!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[space] Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 tror ikke jeg vil begynne å koble for mye sånn. Begynner med sigaretttenneren jeg, så får jeg se hvordan det blir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cicca Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Si ifra hvis du bestemmer deg, jeg tenker på det samme om dagen.. Er keen på å se et ferdig resultat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Bør jo gå greit å få til noe ok ved å koble seg innpå strøm til et eller annet. Skal koble opp en ekstra sigarettennerplugg inni dashbordet på 520'n for å bruke den til fotoboksvarsleren. Gidder ikke ha ledninger overalt. Kjøpte bare en sånn ferdig plugg med ledninger hos Biltema. Klipper av batteriklypene på den og bruker den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[space] Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Vurderte faktisk det samme. Så de hadde løs sigaretttennerplugg på biltema i sta. Tenkte at det kunne være kjekt, men skjønte ikke helt der og da hvordan jeg enkelt kunne koble opp denne, og om den bare kan ligge løs i hanskerommet. Det er jo isåfall en rimelig grei løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts