olebrumm Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Får meg ny bil på Mandag, legger ved et bilde 530DA, M-tech, Hamann eksos, etabeta 20" felger, eibach pro senkesett, komfor skinnseter, navi, Hi-Fi, soltak, telefon, bluetooth, xeon, dynamic drive osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Grattis, og velkommen som nytt medlem fra meg Nice ride!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hohåy... sleng ut litt flere bilder hvis du har... Velkommen til vår "Verden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 hei og vælkømmin til øss:D hvor mye kostet den om det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 Får den på mandag, skal legge ut flere bilder da Hmmm det nærmer seg vel fort en god del lapper, husker ikke i farten hvor mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Den svarte 530d'en var RÅÅÅÅÅ! Svelger jo 20" som om det var verdens enkleste sak. Kult med svarte felgkanter også på akurat den bilen. Dette er nærme drømmebilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvorfor har alle andre s fine biler, jeg vil også ha. veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvorfor har alle andre s fine biler, jeg vil også ha. veldig fin. Det som oftest slik er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Å steike rå bil da mann! Velkommen til "oss" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Velkommen skal du være... ... og de var rimelig "blingeling" de felgene du har valgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 Velkommen skal du være... ... og de var rimelig "blingeling" de felgene du har valgt... Er litt spent på hvordan felgene blir, kan du si, for ikke håpe det blir for "blingbling" er det helt krise har jeg M5 replica felger som følger med som vinterdekk felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Velkommen! Rå kjerre det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hei og velkommen ¨ Skal si du har fått deg en rå E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 mist de mega-harry felgene så har du en vakker bil. Hvilken årsmodell er ? Velkommen til forumet forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå