Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjørte ved siden av en e60 med ganske like felger for en stund siden. var i sentrum. Men mener at de felgene var litt mørkere, samt at det stod Bil & Invest på siden av bilen.

Det var ikke din bil det vel?

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bilen din er rett og slett bare rå! De felgene der er så MEAN at det er helt utrolig! Det er ikke PENT, men rått, heftig, kult, oppmerksomhetsvekkende, osv. :)

Helt enig med deg Gunnar. Rå bil :wink:

Skrevet

Pent med eksosen. Hva betalte du? Hvordan ble utskjeringen i M-tech fangeren? Mener å huske at jeg kunne se litt forskjell på utskjeringen på 520iA`en din :?

Skrevet
kjørte ved siden av en e60 med ganske like felger for en stund siden. var i sentrum. Men mener at de felgene var litt mørkere, samt at det stod Bil & Invest på siden av bilen.

Var nok sikkert meg det ja.. hadde reklame på i en uke etter jeg kjøpte bilen :)

Skrevet
Pent med eksosen. Hva betalte du? Hvordan ble utskjeringen i M-tech fangeren? Mener å huske at jeg kunne se litt forskjell på utskjeringen på 520iA`en din :?

Betalte 1800,- for arbeid med utskjæring og lakkering...

Denne ble ganske så mye bedre enn den jeg hadde på 520èn... skal ta noen bilder som viser det litt bedre :)

Skrevet

RÅ BIL og sinte felger. :!:

Var meget kritisk til de felgene etter å ha sett de første bildene, men det ble absolutt ikke verst.

Skrevet

HElt sinnsyk bil, liker de mere og mere..

Men en ting som skiller seg litt for mye ut, er speilene. Skulle hatt en mer "diskre" type, som ikke stikker så veldig ut.

Ellers, STRØKEN! :D

Feite felger, ikke mere å si.

Skrevet

Var nok sikkert meg det ja.. hadde reklame på i en uke etter jeg kjøpte bilen :)

tenkte meg noe slikt ja.

Må få si da at felgene, og bilen, var mye penere i RL!

Manglet du den hekkinnsatsen også da eller?

Skrevet
skrekk og gru de felgene var ikke pene... men resten av bilen var knall... Tenker du er fornøgd med de setene.. de er jo de beste!

Også en veldig pen fargekombo du har der... pen innvendig...

du håkon, ser at du nesten har klaget på alle bilene det har vært lagt ut bilder av...kan ikke du vise meg sykkelen din???

synest bilen var kjempefin, felgene var KONGE :D

Skrevet
Men hva betalte du for hamann eksosen?

Tror det var 1600 Euro for eksosen.. ikke helt sikker, fikk det montert i tyskland før bilen kom til norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...