bimmerboy88 Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 har ett problem med min E36, 318is coupe (92 modell) den går skikkelig ujevnt da jeg starter den, og noen ganger vil den ikke reagere på gasspedalen. den har til og med begynt å stoppe da jeg kjører!! noen som vet hva dette kan skyldes, eller burde jeg få den på ett verksted?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Bør nok få bilen inn på et verksted som kan lese av evt. feilkode og generellt ta et overblikk. Kan være mye forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capet Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Kan være luftmengdemålern.....hadde samme greia på min gamle e30, da var slangene til den dårlige....sjekk di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capet Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Kan være luftmengdemålern.....hadde samme greia på min gamle e30, da var slangene til den dårlige....sjekk di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Lambda, LMM, tomgangsregulator, hjerne...? Sliter med noe av det samme selv, og finner fa*n ikke ut av det Ingenting vistes på diagnosen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Sjekk: plugger belgen til LMM, (den med rillene) luftfilter kondensfjerner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 min 6`r lugger ein del når motoren er kald.. kaldstart dysa? holder den inne forlenge kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Når stopper den? Når den først stopper, er det når du tar clutchen inn mens man kjører? (og bilen egentlig skal da gå på tomgang mens den triller?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 hadde så å si samme problem som deg.. fant til slutt ut at det ikke var noe ventilasjon i tanken.. så det skapte et enormt vakum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå