Neonlars Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hva er det du ska bruke kabelen til da?? Er vel RCA utgang på spilleren til lyden, altså minijack plugg du trenger, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Eg vet ikke helt hva du mener.. Men det er "hodetelefonledningen fra skjermen" Til en rød og en hvit som går inn i denne boksen.. Det er en slik ledning jeg har.. http://img158.imageshack.us/my.php?imag ... 6427fd.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Ja det er den ledningen jeg snakker om...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Den har jeg.. Men det kommer susing som følger turtallet.. Det er det jeg har problem med.. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Ta en titt på denne tråden: Løsning på støy, ulyd eller "hyling" i høyttalerne Men har du egentlig prøvd å koble utenom den boksen du har kjøpt på clas ohlson? Tipper det rett og slett er den som er av altfor dårlig kvalitet, derfor får du støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Turbo er kjekt å ha, men dog under panseret og ikkje i høytaller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Får prøve dette.. Kan jo være det at boksen rett og slett er dårlig.. Turbo ja.. Høres nesten ut som jeg har det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Du kan prøve å pakke boksen og phono-minijack ledningen inn i aluminiumsfolie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå