Gå til innhold

Da var det gjort! må ha ny front :(


Dirty
 Share

M3 front- eller e46 look  

55 stemmer

  1. 1. M3 front- eller e46 look

    • M3 front
      51
    • E46 front
      4


Anbefalte innlegg

jepp som topic sier så klarte jeg å kjøre borti noe idag :( kjipe kjipe saker. blir så forbanna . den var så strøken å fin :(

så er veldig keen på en ny frontfanger. brukt gjør ikke noe! men vil helst ikke har org så vis noen har noe ligende kjøper jeg gjerne :(

forresten veldig crapy mobil bilder:P

Selvtatt13.jpg

Selvtatt12.jpg

Selvtatt15.jpg

Selvtatt7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp (brukt/nytt) enten Rieger Infinity-front, eller M-tech front. :D

Synd med bilen... :/ Men men.. Ihvertfall "bra" det var deg selv som gjorde det, og ikke noen som gjorde det ved å rygge/treffe den og ikke legge igjen lapp. Værre når det skjer, enn at man selv er skyld i det.

Hvis det blir en M3-front, så kanskje kjøpe hekkeinnsats bak. Den fester du enkelt i den som allerede er der (du skrur ut den først, selvsagt og bytter). Den festet på originalfangeren. Ser "nesten" ut som man har m-tech bakfanger. Dvs, blir ganske bra og koster mye mindre enn M-tech bakfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bra det var meg:P det ser ikke så veldig ille ut egentlig. men vil ha det strøkent!

vis du ser litt nøyere på første bilde. så ser du registerreimen. holder på å bytte kamakslingen :/. kjipe saker den sitter syykt fast! noen tips?

ja lite med penger . går på skole og måtte ut med en heilformue får den kammen og ventiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den så så ødelagt ut jeg men... Hvis du vil bytte, er det i mine øyne kun et valg, og det er M3 front fra E36 :)

nei det er ikke så veldig skadet!

men har tengt lenge på å bytte. og da gjør jeg det likså godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...