Dirty Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 jepp som topic sier så klarte jeg å kjøre borti noe idag kjipe kjipe saker. blir så forbanna . den var så strøken å fin så er veldig keen på en ny frontfanger. brukt gjør ikke noe! men vil helst ikke har org så vis noen har noe ligende kjøper jeg gjerne forresten veldig crapy mobil bilder:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Kjøp (brukt/nytt) enten Rieger Infinity-front, eller M-tech front. Synd med bilen... :/ Men men.. Ihvertfall "bra" det var deg selv som gjorde det, og ikke noen som gjorde det ved å rygge/treffe den og ikke legge igjen lapp. Værre når det skjer, enn at man selv er skyld i det. Hvis det blir en M3-front, så kanskje kjøpe hekkeinnsats bak. Den fester du enkelt i den som allerede er der (du skrur ut den først, selvsagt og bytter). Den festet på originalfangeren. Ser "nesten" ut som man har m-tech bakfanger. Dvs, blir ganske bra og koster mye mindre enn M-tech bakfanger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 det bra det var meg:P det ser ikke så veldig ille ut egentlig. men vil ha det strøkent! vis du ser litt nøyere på første bilde. så ser du registerreimen. holder på å bytte kamakslingen :/. kjipe saker den sitter syykt fast! noen tips? ja lite med penger . går på skole og måtte ut med en heilformue får den kammen og ventiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0lle Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Stemmer for M3 front da det er en E36 du har.. Har foresten en slik fanger du har der til salgs snart.. Den er ikke perfekt i lakken, men hel og fin.. Sølv! med lister Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Syns ikke den så så ødelagt ut jeg men... Hvis du vil bytte, er det i mine øyne kun et valg, og det er M3 front fra E36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Gå for E-36 M3 fronten, gjør seg klart besst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgePer Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Ville ha gått for m3 fanger. Du kan jo oppgradere til 97 nyrer også med det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Stemte for M3 jeg også, (kanskje fordi jeg har den selv ) Men jeg synes den gjør seg best på E36, rett og slett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Ville ha gått for m3 fanger.Du kan jo oppgradere til 97 nyrer også med det samme. Den uttalelsen er jeg helt enig i... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 E36 M3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 Syns ikke den så så ødelagt ut jeg men... Hvis du vil bytte, er det i mine øyne kun et valg, og det er M3 front fra E36 nei det er ikke så veldig skadet! men har tengt lenge på å bytte. og da gjør jeg det likså godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 henger meg på med e-36 M3. har den selv. ikke så strøken lenger desverre men det er en kul fanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 M3 front blir best Syns egentlig E46 look få E36 er litt rart Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 MMMM3 E46 front gjør seg godt på e46, ikke E36. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 jeg liker ikke e46 på e36 og omvendt hadde ikke hvert noe syn nei. gå for m3 e36 fanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts