opusx Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 den lyser litt når den vil selv, så jeg tror ikke den funker.. men, jeg vet jo faktisk ikke hva der er noen som vet?
opusx Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Skrevet Mai 5, 2006 ja.. fant å fant.. den har jo vært der ei stund da har bare ikke kommet på å spørre her om hva det kan være..
Schnellfahren Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 Er det 2 lamper der? "Fehler" betyr så vidt jeg vet "feil", men hva "anh blink memory" skal være aner jeg ikke... Du har ikke noe "sært" ettermontert utstyr på bilen din da? Eller noe i retningen Webasto etc...
RWDF Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 Tror det har noe med Westfalia-campingvogner å gjøre, ja. "Anh." er nok forkortelse for Anhänger, som er tilhenger på tysk.
Evopower Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 Ser at det står ordene blink, fuhler og anh. Tipper det står for blinklys, føler og tilhenger (anhenger) Kan være slik som noen biler har til standardutstyr, nemlig en sak som sjekker om lysene på hengeren fungerer (de ryker jo alltid på hengere, så greit å få beskjed) Du kan sammenligne den med check-kontrollen som bmw har.. Ikke vet jeg, men det hørtes mest logisk ut for meg, så sant du har hengerfeste da...hehe..
jcvold Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 det er westfahlia som lager de avtagbare tilhengerfestene til bmw...
opusx Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Skrevet Mai 7, 2006 takker for info.. får nesten skru den ut å sjekke hvor ledningene går hen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå