gsrl Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Synes ikke interiøret i CSL`en appelerer like mye som interiøret i en vanlig M3. Ser litt mere luxus ut i den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Synes ikke interiøret i CSL`en appelerer like mye som interiøret i en vanlig M3.Ser litt mere luxus ut i den;) CSL er racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Ser ut til at man kan trives med enn CSL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 csl er en nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvis det var i Larvik du så bilen, er det sikkert samme som jeg så for et par uker siden. Grom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Det er vel ikke noe som man ser hver dag Utrolig rå bil er det. Den ligger hvertfall på top 5 lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Enig... den fineste er E9 3.0 CSi... Liker bedre E24 M635Csi. Her er en min far akkurat har solgt. Den har bare rullet 68.000km og er til di grader strøken. Det kan MR.Stream bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Sorry for avsporing av tråden... PK. Når solgte han den? Får jeg spørre hvor mye han fikk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 det er en fiiiin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Sorry for avsporing av tråden...PK. Når solgte han den? Får jeg spørre hvor mye han fikk for den? Solgte den i forrige uke. Til en mann på 62 fra ålgård. Pris for vi ta på tomannshånd, men den gikk for mer enn 200 for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 csl er gromt ja, men personlig liker jeg vanlig m3 bedre, litt mere luksus følelse kontra racing.. hadde jo vært fint med begge deler da, m3 til vanlig og csl til banebruk *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå