Deep Dish Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 En høytaller i hattehyllen min har tatt kvelden. Så jeg må bytte høytallere bak. Har liggende noen veldig gode Infinity 6x9", så jeg lurer på om det er mulig å montere disse uten å gjøre større inngrep i hattehyllen.? Noen som vet.? Takker for svar og forslag.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Er nok litt vanskelig det uten å kappe. Ville heller fått tak i et bra sett i 5,25" og solgt 6x9ene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 har hørt at du får kjøpt adaptere som passer i de orginale hulla.iallefal på e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Ser for meg at det mer eller mindre blir umulig med 6x9 i e39. med mindre du forer dem ut myye! Og det blir ikke pent. Gjør som Mr.Stream sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 har hørt at du får kjøpt adaptere som passer i de orginale hulla.iallefal på e36... Og det er bare til E36 du får disse adapterene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 løsning på www.transmedia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 løsning på www.transmedia.no Hadde mye kjekkt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 noen som har gode alternativer for 5,25" i hattehylla på ein e39?? skulle nett til å spørr om det samme om det var mulig uten å kappe å styre på.. blir ikkje aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå