Rope Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hvor får man kjøpt sånn sand, eller er det vanlig sand som jeg kan stæla fra den lokale sandkassa??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Biltema hadde nå sand så jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Har nå fått testet sanblåse pistolen fra Biltema, funket bra den, men kompressoren var litt for liten, 24l 2 hk, står i bruksanvisningen at den krever ca 300 l/min, så får vel investere i større kompressor ja. Sand selger de på Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 til sandblåsing må man ha en kompressor med litt stor tank ja, ellers blir man sittende å vente stadig vekk.... sand har de i flere fasonger på biltema. Men du kan jo sile sanden du finner på den fineste stranden også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg har kjøpt en 25kg sekk av den her til sandblåsing . Siden jeg har en liten kompressor, har jeg kjøpt en sånn punktblåser. Den trenger ikke så mye luft, men må etterfylles ofte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hva er det dere pleier å sandblåse egentlig, jeg veit jeg har utstyr til det, både stor kompressor og en sånn punktblåser som Steffan c viser fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 hva er det dere pleier å sandblåse egentlig, jeg veit jeg har utstyr til det, både stor kompressor og en sånn punktblåser som Steffan c viser fram. I det siste har jeg sandblåst kalipperne og hengerfeste på Touringen, og noen båtdeler til svogeren min . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 har du lakkert etter sandblåsingen av kalliperne, eller var det bare får å de blanke/reine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg har lakkert(motorlakk) de etterpå ja, kan også bruke kalipper maling. Noe må du sette de inn med, ellers så blir det bare rust med en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Litt OT i denne tråden, men hvordan er det å sandblåse alufelger? Kan vere eit reint helvete å få av lakken! Betre å avlakere felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå