Crazy racing Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg trenger 0 stillingsverktøy for og få bort service lysene i instrumentpanele. Noen som veit hvor man kan skaffe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 koed eller motortechnik/bmw spesialisten. Eller du kan lage det sjøl. en ganske lang ledning, en bananklemme og en "stikker" ligger en DIY på bmwe30.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/sil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 koed eller motortechnik/bmw spesialisten.Eller du kan lage det sjøl. en ganske lang ledning, en bananklemme og en "stikker" ligger en DIY på bmwe30.dk er det bare å sette nedi åsso forsvinner lysene? funker dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 funket på min 86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 funket også når jeg hadde 520 E28 85 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 kossen slags stikker da.. helt vanlig som passer nedi? merklige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Ikke så veldig merkelig. Det handler bare om å kortslutte noen kretser. stikk innom nermeste bensinstasjon å ta med deg litt forskjellige bananplugger, kjøp den som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ikke så veldig merkelig. Det handler bare om å kortslutte noen kretser. stikk innom nermeste bensinstasjon å ta med deg litt forskjellige bananplugger, kjøp den som passer okey.. men det høres bra ut dette.. da satser jeg på å gjøre dette i helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå