Hylland Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Lekker kjerre det der... Kan du sendt meg navnet på poleringsmiddelet du brukte og kor du får kjøpt det på pm??? Då har eg det til seinere... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Meguiars Gold Class Liquid Wax og Gold Class Trim Detailer på plasten. Forhandlere: http://www.meguiars.no/default.asp?uid=11&CID=11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 fikser ikke de felgene der jeg Men bilen er blank og fin hvertfall, E34 holder seg godt ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Flott bil det er helt sikkert Må si at jeg FIKSER de felgene jeg syns de kler e34 skikkelig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 er det diamantsvart? felgene er fine:D liker ac s felgene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den er Diamantsvart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Pen bil! meguiars er max! PS! dropp bakrutesenkeren;) legg heller penger i solgardin og nakkestøtter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå