Gå til innhold

Da var bilen hentet :D Noen bilder :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flott e46 dette!

Hva innebærer egentlig clubsport? hva er forskjellen kontra m-tech?

Godt spørsmål... og svaret er ingenting av signifikant teknisk betydning. Clubsportkonseptet er BMW´s heller kyniske måte å holde liv i en standardmodell... i dette tilfellet en E46 325Ci. Forskjellen er en såkalt "aeropakke" og den innebærer sideskjørt, en lakkert nedre frontspoiler og den nevnte bakspoileren. Videre får man 18" felger, M-Tech understel, lydpakke, sportsseter, M-skinnratt, shortshift M-gearspake, kromringer rundt instrumentene, krom eksosenderør... og endelig "Clubsport" dørtrinn... that´s all the hype folks... :roll:

Prisforskjellen i forhold til en f.eks ordinær E46 325Ci var ca. 35000 kroner før norske avgifter... :? ...forstå meg imidlertid rett folkens... det er klart at bilen er fin... ingen tvil om det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, utrolig pen bil du har fått deg. Jeg er ganske sikker på at jeg så deg idag ved etterstad jeg var oppe ved rundkjøringa da jeg så deg kjøre på røde skilter. utrolig pen farge på bilen, ser mye bedre ut enn på bilder.

Stemmer sikkert det. Jeg kjørte innover til Oslo rundt kl 10 idag for å betale moms :) men var dataproblemer, så får ta det imorra :)

Syns også at den er enda bedre i virkeligheten ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott e46 dette!

Hva innebærer egentlig clubsport? hva er forskjellen kontra m-tech?

Godt spørsmål... og svaret er ingenting av signifikant teknisk betydning. Clubsportkonseptet er BMW´s heller kyniske måte å holde liv i en standardmodell... i dette tilfellet en E46 325Ci. Forskjellen er en såkalt "aeropakke" og den innebærer sideskjørt, en lakkert nedre frontspoiler og den nevnte bakspoileren. Videre får man 18" felger, M-Tech understel, lydpakke, sportsseter, M-skinnratt, shortshift M-gearspake, kromringer rundt instrumentene, krom eksosenderør... og endelig "Clubsport" dørtrinn... that´s all the hype folks... :roll:

Prisforskjellen i forhold til en f.eks ordinær E46 325Ci var ca. 35000 kroner før norske avgifter... :? ...forstå meg imidlertid rett folkens... det er klart at bilen er fin... ingen tvil om det... :D

Det er jo ikke "bare" sportsseter, de er jo unike i skinn og alcantra med M-striper ;) noen sier at det er 25kg støyisolasjon fjernet og..

Syns den skiller seg ut fra "vanlig" Coupe, og det liker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vingen må vike! For ellers er jo bilen en fryd for øyet. Spisielt med den fargen, jattebra :!:

PS: hadde vært knall med:tint all tha way!

Vingen forsvinner ikke, da er den plutselig mer "vanlig" igjen.. :)

Vingen ser også enda bedre ut i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike fin bil :D Var konge med så mange bilder di hadde tatt :D

Likte veldig godt dette bilde:

canonixus20051fix8pa.th.jpg

Takk takk :) vi koser oss på tur, så blir som regel en del bilder. Moro det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine bilder på den linken i første innlegget. Men hvorfor går ikke speedometeret lenger enn 240? Har jo så klart ikke noe så si..men trodde kanskje den var oppstilt til 260 eller 280..

Topphastigheten iht. BMW for en E46 325Ci (inkl. clubsportmodellen) er nettopp 240 Km/t... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med meget fin bil... Likte spesielt felgene dine :)

Uvanlig, men veldig fin farge også forresten...

Clubsportmodellene finnes i Estoril blue, Carbon black, Titanium silver og Velvet blue... og av disse er Estoril blue helt klart den fineste... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...