fre Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Gratulerer med meget fin bil... Likte spesielt felgene dine Uvanlig, men veldig fin farge også forresten... Clubsportmodellene finnes i Estoril blue, Carbon black, Titanium silver og Velvet blue... og av disse er Estoril blue helt klart den fineste... Enig! Ikke mange farger i det hele tatt som er finere syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Masse fine bilder på den linken i første innlegget. Men hvorfor går ikke speedometeret lenger enn 240? Har jo så klart ikke noe så si..men trodde kanskje den var oppstilt til 260 eller 280.. Tror det er bare M3en som har speedo som går lenger jeg.. er jo forøvrig 250 da på E90 står det vel 260. Men toppfart på bilen min er oppgitt til 240, så kan vel hende det går an å få nåla til 250 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Fy fan kor nydelig. Får eg spørre kva denne kosta før og etter avgifter??? Korleis fant du denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fant den på BMW.de som jeg har søkt på noen måneder 23150 EUR, og ca det samme i avgifter. Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varmluft Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Er disse felgene blitt nettopp lansert eller de har vært på markedet lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tror de har vært på markedet i hvertfall 2-3 år. M135 heter de. Fås billigst original på http://www.stylabilen.se/bmw/original.asp Ellers så har vist GS Bildeler fått inn kopier i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Er disse felgene blitt nettopp lansert eller de har vært på markedet lenge? e60 m5 felger vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Nyyydelig bil! Estoril er en flott farge, og gjør seg godt på e46'n M3 speil og carbon-splitters på frontspoileren så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Er disse felgene blitt nettopp lansert eller de har vært på markedet lenge? e60 m5 felger vel? Nei, er nok ikke samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Nyyydelig bil! Estoril er en flott farge, og gjør seg godt på e46'n M3 speil og carbon-splitters på frontspoileren så er du der Takk Har nok ikke tenkt å gjøre veldig mye. Vil ha den så orginal og fin men speil KUNNE jeg vurdert, samt noen H&R fjærer på 30mm feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Hmm... gå inn på bmw.no og z4 dere, og så felger så ser dere at det er en orginal Z4 felg... fikk jeg beskjed om når jeg kjøpte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er en original 3-serie felg Levert med M-pakken fra 2002 eller 2003 så vidt jeg vet. Den heter M 135. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Og originalt levert til Z4 ja, det stemmer og. Får den til 5 serie originalt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå