marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 vurderer å bytte bil nå men er ikke helt sikker på hva jeg burde kjøpe! noen som har noen forslag? ser for meg at jeg kan bruke opptil 320k kanskje! mulig at jeg kan bruke litt mere vist bilen er ganske ny! er ikke intrisert i gamlere bil enn 2000mod! har 2 barn så det bør vel være plass til dem og gjærne disel og automat men bensin og manuell går vel til nøds! noen som har gode forslag gjærne med link til bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 E39 5-serie er en kjempefin bil. gå for en 525i T med automat og adekvat utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Selge allerede, nå som bilen din ble så fin? Hva med E60? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =1&tot=282 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 19&tot=282 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 24&tot=282 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 fine biler du har funnet TAS. Visste ikke at man fikk E60 så skam-billig... men men.. da er det jo det man vil ha.. helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Dette var de eneste E60'ene som jeg fant til under 360 000 kr. Nå er vel ikke disse de bilene som harr kjørt minst og har mest utstyr da. Dette ugjør vel den billige prisen. Den blåe 2003 modellen har stått til salgs LENGE vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 t.a.s vet ikke om banken vil gi meg så mye penger men den øverste va jævli fin! bilen min er vel fin men føler kanskje at den er færdig? håkon,e39 er jo fine biler men har inntrykk av at dem er myyye feil med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 nei. hadde en E39 i familien ( fra 2001-2004) som det ikke var en eneste feil med. vel.. det var en gang den ikke startet, men bortsett fra det var det absolutt ikke noe galt. ikke et knirk, ikke noen ting. jeg anbefaler E39 på det varmeste. og så er det en meget vakker bil med 2001 look. E39 M5 er min favoritt BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 ja er enig i at det er en fin bil! får vel se om jeg ser noen fine e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 t.a.s vet ikke om banken vil gi meg så mye penger men den øverste va jævli fin! Ja, den såg pen ut. Hva med den i midten?. den koster 9 000 mere enn budsjettet ditt og har kjørt mindre enn den øverste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7324811&sid=11aNMQHR0d296888&pos=13&tot=17 denne va jo rå men den er vel gla i bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 den i midten hadde ikke skinn og sportseter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 dust å ha slik eksos på en E38 som i utgangspunktet var så ren og pen i uttrykket.... forøvrig en fin bil det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 den eksosen va rååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 den i midten hadde ikke skinn og sportseter! www.car-parts-mueller.de endrer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 dem skulle ha 2000euro for sportseter i skinn til min!+frakt og moms så blir vel ikke det så billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå