-Anders- Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Lurer på hva som blir penest av svart eller krom bakgrunn. Noen med begge deler her som kan vise frem? kanskje noen med blå e36 Hadde vært kult å sett forskjellen hvis noen er råe på å leke seg i photoshop og/eller gidder. Bilde av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Dette er ikke noe å lure på en gang. Sorte selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg spurte om det samme for litt siden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19819&highlight= Du kan se på undersøkelses resultatene Jeg gikk for sorte lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 gå for sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Gå for sorte du! Krom blir litt for glorete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Definitivt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 kjør svart hvis du ha mye svarte/mattsvarte detaljer på bilen din, og kjør krom om du har mye chromedetaljer! gutter, må prøve å beholde helhet i bilen, ikke bare skrike SVART med en gang fordi det ikke er like glorete som chrome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 M3cabriolet: HELT enig. Chrome vs. svart avhenger helt an på fargen på bilen og andre detaljer. Har man hvit bil, og kanskje chrome / skinnende felger, så har man ikke SORTE lykter.. Det er ingen tommelfingerregel for at sorte lykter bruker man ALLTID. Fargen og alt annet bestemmer slik at det blir et fullkommet helhetsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Sort. Definitivt. Med chrome ser det ut som bilen har "vann i øynene" eller noe... Vet ikke om folk skjønner hva jeg mener, men klarer ikke forklare det bedre. Blir helt blank i "øynene" liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Ville absolutt gått for sort... siden bilen din er såpass mørk og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg har endel chrome-detaljer på min bil, men har sorte angel eyes. Synes det ser bra ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 M3cabriolet:HELT enig. Chrome vs. svart avhenger helt an på fargen på bilen og andre detaljer. IKKE enig. Innsatsene bør være sorte uansett hvilken farge bilen har ellers. Sorte innsatser fremhever de runde lyktene, noe som er BMW sitt varemerke. Har sett en del E36 med chrome Angel Eyes, og med fare for å tråkke noen på tærne her så må jeg si det ser temmlig løkrull ut. Passer ikke sammen med bilen i det hele tatt. Runde lykter og blanke nyrer er liksom identiteten til BMW og de som "ofrer" disse i sin stylingiver er på vei i feil retning etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå