*MrB* Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg har endel chrome-detaljer på min bil, men har sorte angel eyes. Synes det ser bra ut jeg Det var en fin front du hadde. Helt riktig stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg har endel chrome-detaljer på min bil, men har sorte angel eyes. Synes det ser bra ut jeg Det var en fin front du hadde. Helt riktig stylet Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 mange innspill her gitt! tror jeg går for svart jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Sort er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 er vel smak å behag,noen liker sorte andre chrom..kjipt hvis alle hadde hat lik smak,alle kjører med samme biler med samme styling..uff sukk..kjøp det man liker å drit i hva andre syns,mener jeg lykke til med kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Svarte! Ferdig snakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 lekte meg litt med photoshop: fannt ikke noen gode bilder av chrome lykter tok en liten "facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Takk skal du ha arild g!! det ble rått med svarte! Hvilke svarte lykter er det du har brukt? FK sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå