Gå til innhold

Forskjeller på BMW Z3 Cab


Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

De 6 syl. utgavene har hele tiden hatt den brede bakenden, så på de har det ikke så mye for seg med faceliften.
Ok, men hva er forskjellen på designet på modellene fra 1996-2002 hvis det er noe spesielle endringer da.!?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kan jo komme med mine meninger

motor str kommer an på økonomien / forsikring.

hvis jeg hadde hatt 230000,- å bruke så ville jeg sørget for og fått med følgende:

mod 2000 eller nyere

2.0 liter motor eller større

originale veltebøyler

aircondition

Setevarme

manuelt gir

18" felger

diff sperre

M-pakke

el. justerbare skinnseter, setevarme og el. vinduer er standard på alle biler levert i Norge.

El cab er etter min mening ikke noe å hige etter, for å illustrere

ta av tak:

Dra i håndtakene som er under hver solskjerm for å løsne taket. Kast taket bakover.

Ta på tak:

sitt i fører stolen, strekk venstre arm bakover og ta tak i festekroken, trekk taket over hodet, sett fast låse haspene under hver solskjerm.

OBS dama di vil mestsannsynlig ikke være sterk nok til å dra taket over hodet så hvis det er et issue kan du vurdere el.cab....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å nevne er også det faktum at Z3 er den bilen fra BMW som det er minst problemer med, disse er veldig drift sikre.

:wink:

En morsom bil, men syns kanskje kvaliteten i disse ikke er voldsom stor, minner meg endel om E30, men denne bilen fortjener en 6'er ja, definitivt!

Selv om den ikke er dau med 1.8 literen heller.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kan jo komme med mine meninger

issue kan du vurdere el.cab....

Ja er noe sånt jeg kikker etter, men kanskje ikke over 2.0 l motor, er vel en god del høyere forsikring på dem enn 1.9..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringen er billig på Z3 2.8 Roadster, jeg betaler 4180,- for full kasko, 8000 km kjørelengde i Gjensidige. Har da 75 % bonus.

Når det gjelder det med å kaste cab'en bakover vil jeg anbefale å ikke gjøre dette. Man bør gå ut av bilen å se at bakvinduet bretter seg fint på midten. Av og til kan det komme en liten brett på høykant og da blir det en kvass brett på vinduet. Det er mange som har fått ødelagt vinduet sitt når de har lagt ned cab'en, særlig om det er kaldt ute.

th6f247c632dl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...