Gå til innhold

Knuteregler for BMW-eiere

Wunder
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørte om ho jenta som hadde blitt voldtatt, blir SÅ JÆVLI forbanna. Dette landet har altfor slappe straffer; passe straff for noe sånt er

1. SKAM PRYL!!!

2. Innlegging på psykriatisk sykehus for å ihvertfall PPØVE å få huet på rett kjøl.

3. 15år fengsel!

Nett passe! forbanna idioter, måtte brenne i helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er russ, og vi har ingen knuter som inneholder vold eller hærverk... Tror ikke det finnes mange steder om det finnes.

Er og russ.. Russekravene er gått gjennom av rektor, men det ble aldri noe problemer.. Vi har ikke noe former for vold eller herværk i våre krav da det er tåpelig.. Russetida skal være artig, ikke fryktet for vold osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Det er konge å bruke den ene måneden av vidregående som kanskje betyr noe til kun fyll og kjøre rundt med vannpistoler?

Lavmål og meningsløst hele greiene. Russen viser virkelig hvor mye man har igjen av 12 års skolegang. :roll:

Jeg er bare SÅ enig med hagenisse, helt meningsløst det russegreiene :? . Hvorfor kan man ikke bare feire etter eksamen og feste/ oppføre seg som vanlige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ er dumme synes nå jeg, var mye klokere når jeg var russ, hørte om en episode her der jeg bor, kidnappa en 10klassing fra en skole og kjørte bort med han til et bade sted på natta, og dytta han uti vannet. Hva om gutten hadde drukna, idioter sier jeg ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører rundt med 18 gutter og 4 jenter i røde bukser med max promille hver dag nå og har ikke sett noe sånnt. Ingen av "min" gjeng gjør hærværk,voldtar,slåss eller knuser flasker og er jævlige mot unga som synes dette er stas. vi kjører rundt med litt musikk og stopper for å spille fotball på løkka eller grille i parken hvis vi ikke står sammen med andre busser og gjengen svimer rundt med øl-boksene sine..

Tror det er representativt for de aller fleste russ. Noen få greier å ødelegge for alle. desverre er det med russen som med bmw-eiere, de blir satt i bås og alle er kødder som burde vært avlivet på stedet.

ha litt tålmodighet med kidsa under feiringa dems. 18mai er det over og 1 år til neste gang :lol:

alternativet til russefeiringa er at de begynner å reise til syden,ibiza og aya napa osv hvor allt er lov og voldtektene/voldsepisodene mange og foreldrene langt unna når vitamin og søvnmangelen blir for stor.

for et par dager siden gikk en 35åring rundt på bislet og sparket speilene av på alle bilene han passerte,men det vil jo ikke si at alle på 35 er mongo for det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører rundt med 18 gutter og 4 jenter i røde bukser med max promille hver dag nå og har ikke sett noe sånnt. Ingen av "min" gjeng gjør hærværk,voldtar,slåss eller knuser flasker og er jævlige mot unga som synes dette er stas. vi kjører rundt med litt musikk og stopper for å spille fotball på løkka eller grille i parken hvis vi ikke står sammen med andre busser og gjengen svimer rundt med øl-boksene sine..

Tror det er representativt for de aller fleste russ. Noen få greier å ødelegge for alle. desverre er det med russen som med bmw-eiere, de blir satt i bås og alle er kødder som burde vært avlivet på stedet.

ha litt tålmodighet med kidsa under feiringa dems. 18mai er det over og 1 år til neste gang :lol:

alternativet til russefeiringa er at de begynner å reise til syden,ibiza og aya napa osv hvor allt er lov og voldtektene/voldsepisodene mange og foreldrene langt unna når vitamin og søvnmangelen blir for stor.

for et par dager siden gikk en 35åring rundt på bislet og sparket speilene av på alle bilene han passerte,men det vil jo ikke si at alle på 35 er mongo for det....?

du har så rett. Er russ og vi har absolutt ingen Vold/hærverk knuter.

mange russ som gjør mye dumt. hærverk og vold er ivertfall noe jeg holder meg langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av knutene jeg har tatt, er f.eks å løpe igjenom en bil på rødt lys.. ganske festlig

Hvis noen hadde gjort det i min bil hadde jeg klikka! Rødere russ får du f... ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av knutene jeg har tatt, er f.eks å løpe igjenom en bil på rødt lys.. ganske festlig

Hvis noen hadde gjort det i min bil hadde jeg klikka! Rødere russ får du f... ikke :P

Har ikke du coupe? :D 20 jenteruss over fanget hadde vel ikke gjort noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om man er russ eller ikke, å være russ er ikke noe formildende omstendighet!

Mange tenker ikke før de handler...og får som regel svi for det senere.

Var selv russ i 04, men gjorde ikke noe jeg angrer på, heldigvis..

Apropos det hagenisse sa så er jeg delvis enig; det er idioti å ha russetida så nærme avsluttende eksamener!

Skal fikse meg sånt merke på bilen:

010.jpg

Spørs om det funker :P

Si fra hvis du finner tak i ett sånnt merke!

Vil ha sånn jeg også! :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...