Gå til innhold

Litt valsing må til, men hvordan?


Sevenord
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått på nyfelgene, 9x16", og som forventet så lugger det i bake når jeg svinger over i fart. Jeg tipper det er den lille kantet på innersiden av skjermen det lugger i.

Er det en enkel måte å klipe denne sammen på, eller hvordan løser man dette? Jeg må nok valse ut hjulbuene også etterhvert, da dekkene stikker noe utfor, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det kun er den lille falsen på innsiden av skjermen dekket tar borti, så kan du jo gjøre som eg gjorde med min første bil..det var en 318i e36 da, men slo den inn med hammer, det gjorde ingen skade i det hele tatt på min vertfall!..har lest om flere som har gjort dette også..altså viss det er ingen i nærheten med en valse..da er det jo gjort på noen strakser, og er jo det klart beste å gjøre. men det går fint å banke den inn..bare bank forsiktig og jevnt over hele skjermen, og fjern all småstein og dritt som ligger på innsiden..valsing pleier vel å koste litt og, denne valsespesialisten mener eg å huske noen sa tok 3-3500 kr for hele bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte de en mail for å høre om de hadde noen hobbymekk tips, siden de ikke kom lå langt nord uansett ;)

Men jeg får prøve meg med en hammer, om ingen andre har noen slue tips? :o

Å betale masse tusen for det utgår på det groveste, selv om jeg ser at det bør gjørest.. kommer aldri igjennom noen kontroll med det slik det er nå... Men da må jeg heller prøve å få tatt det privat..

edit: men ja, er TROR JEG, bare den lille falsen som tar borti.. Fikk bare kjørt den i 5 min før jeg måtte på jobb da... Det tok i når jeg kjørte i kryssene i boligfeltet, og i humper.. Hørtes ut som en metallisk gnisselyd. (felgen eller dekket som tar borti tror dere? Dekket er godt strekt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er hobby mekk du ska gjøre, kan du bruke eit rør i passe dim, legge mellom hjul og skjermkanten og kjøre frem og tilbake, dette gjorde eg på ein gammel golf 1 gti som var senka 95mm fremme og 80mm bak, hadde da 7.5x15" felger ET25 og 195-45/15.

Blei faktisk meget bra.. :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...