PerEklund Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 Buksa går for 900kr siden jeg trenger litt penger til en alpina cd spiller Enda ikke brukt og alle merkelapper. nypris 2400kr. Ikke kjøpt på qxl. 33W og 34L
Morbus Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Blir litt smak og behag det da....la oss si at du kjøper lykter til bilen din til 2000kr....hvorfor får du mer utav det enn en bukse som du faktisk har på deg....jaja, gidder ikke å begynne den diskusjonen engang =) Ok vi lar diskusjonen ligge, men bare la meg svare på kommentaren din først. Nye lykter vil f.eks forbedre utseendet på bilen, dvs heve salgsverdien på den ved salg, den vil se nyere ut, gir bedre lys (f.eks xenon), tryggere å kjøre om natten osv. Snakker vi baklys så kanskje de bak deg ser deg lettere ved en bråbrems med diodelykter i stedet for et par slitne 20w pærer.
SeT Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Nye lykter vil f.eks forbedre utseendet på bilen, dvs heve salgsverdien på den ved salg, den vil se nyere ut, gir bedre lys (f.eks xenon), tryggere å kjøre om natten osv. Snakker vi baklys så kanskje de bak deg ser deg lettere ved en bråbrems med diodelykter i stedet for et par slitne 20w pærer. Ny bukse kan heve "salgsverdien" din hos det motsatte kjønn, du vil se bedre ut, gi bedre utstråling, finere dame hjem i senga osv. snakker vi om at du kanskje gjemmer en fin ræv i en shabby bukse kommer den kanskje mere frem i denne buksa, og damene ser den bedre, som kan resultere i bråstopp hos dem, og så rett hjem i senga di!
eriklepe Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 det er min størrelse, jeg trenger ny bukse, hater å shoppe. 600,- ?
Fredrik Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Hehehe... bimmers morsomste annonsetråd er hentet frem fra glemselen...
Toro Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Skulle tro den er godt brukt nå. Han har nok fjerta masse i den der ja
T Y racing Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Nye lykter vil f.eks forbedre utseendet på bilen, dvs heve salgsverdien på den ved salg, den vil se nyere ut, gir bedre lys (f.eks xenon), tryggere å kjøre om natten osv. Snakker vi baklys så kanskje de bak deg ser deg lettere ved en bråbrems med diodelykter i stedet for et par slitne 20w pærer. Ny bukse kan heve "salgsverdien" din hos det motsatte kjønn, du vil se bedre ut, gi bedre utstråling, finere dame hjem i senga osv. snakker vi om at du kanskje gjemmer en fin ræv i en shabby bukse kommer den kanskje mere frem i denne buksa, og damene ser den bedre, som kan resultere i bråstopp hos dem, og så rett hjem i senga di!
cato320 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hehehe... bimmers morsomste annonsetråd er hentet frem fra glemselen... Ja må jo ha frem igjen noen av de også
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 jaggu meg dumt å prøve buksa før kjøp da..
cato320 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 jaggu meg dumt å prøve buksa før kjøp da.. dumt av han?
cato320 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 bedre å være litt femi enn å være en møkksugg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå