Hardtop Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Trist, trist, trist...... Kjør forsiktig, dette er bare helt meningsløst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Huff, huff , huff. Dette er helt forferdelig . Dypeste medfølelse til familie og bekjente til denne ALT for unge gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Sitter her og tenker på han som kjøpte bilen min og omkom idag, er helt utroligt dette... Så trist så trist. Får helt frysninger når jeg ser di bildene av gamle bilen min som er total vrak, og tenke på at han omkom i den. Bilen var meget bra, men med slike krefter kan den jo være noe uberegnelig. Har jo kjørt denne bilen mye, og vett hvilke krefter som lett kan rive deg løs fra underlaget. Dette er tragisk, føler med familie og venner som har mistet en som stod dem nær. Han virket som en kjempe ok gutt som elsket BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 tragisk dette her! Hvor gammel var han da BMWpower? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 tragisk dette her!Hvor gammel var han da BMWpower? Mener han var 21år, så alt for ung... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Kondolerer til familie og venner til denne gutten som døde alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Han hadde visst lagt bilen ut for salg også, så jævli synd han ikke fikk solgt den. Så hadde han nok vært i live idag http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1028585 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 org m3 godkjent med sykt trimmet m5 motor vurderes solgt grunnet spionasje,personforfølgelse,hets,trusler ifra politiet,og bilen er mislikt av hele kommunen huff da. trist at det skulle ende slik da! litt rar annonse btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Nå skal ikke jeg virke som en vemmelig kald fisk, men dette virker desverre som et resultat av høy fart/galmannskjøring. Det er et gammelt ordtak som sier at den som er med på leken, får smake steken... Selvsagt er det trist, misforstå meg rett - klart at jeg føler med slekt, venner og kjente - men jeg er glad for at han ikke tok med seg andre samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Kondolerer. Dette var virkelig kjipt å lese om. Folkens, lær ut av dette, sesongen er nettopp begynt og fristen for å gi på er stor. Ta det med ro ute i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Huff. Dette er virkelig kjipt å lese om. Kjør forsiktig alle sammen. Kondolerer til familie og kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Er ikje noke særli kjekt når slikt sjer.. Kondolerer til familie og kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Tragisk... Kondolerer til venner og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 kondolerer til familie og beskjente er veldig trist når et ungt menneske blir revet bort så brått.en beskjent av meg døde også for litt siden.livet er dyrbart det kan bli borte før du vet orde av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå