Gå til innhold

Jobbsøknad (bilsjappe)

Share

Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det er Mercedes-Benz som en Bossdress, BMW som en Armanidress og Porsche som en Guccidress.... :lol:

Så du mener; same shit, different name? :lol:

Å nei! Det er nok en ganske så stor forskjell på Boss og Armani. Det har bare blitt slik at her i Norge så har Boss blitt hauset opp...

Boss er et kvalitetsmerke i Tyskland, men er nok litt mer "hverdagslig" enn feks. Armani. Hvis jeg skulle sammenligne MB med et dresstype måtte det nok være det tyske supermerket Eduard Dressler - litt konservativt, men av ypperste kvalitet (i alle fall i følge MBs historie). Armani og Gucci til hhv. BMW og Porsche er jeg enig i.

Så da passer det veldig bra at jeg kjører BMW og aller helst kjøper Armani når jeg handler dress og skjorter. Armani er nok litt skjørere, men du verden så deilig det er å drapere seg med de formsydde stoffene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle inleggene. :) skal c om jeg an skrive ned noe og få sent den avgårde. men som mange her sier er det nok en fordel og stikke innom firmat først og presangtere seg på en hyggelig måte så du blir "husket" i bunken med søknader. ja ja. tiden vil vise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Det er nok en ganske så stor forskjell på Boss og Armani. Det har bare blitt slik at her i Norge så har Boss blitt hauset opp...

Boss er et kvalitetsmerke i Tyskland, men er nok litt mer "hverdagslig" enn feks. Armani. Hvis jeg skulle sammenligne MB med et dresstype måtte det nok være det tyske supermerket Eduard Dressler - litt konservativt, men av ypperste kvalitet (i alle fall i følge MBs historie). Armani og Gucci til hhv. BMW og Porsche er jeg enig i.

Så da passer det veldig bra at jeg kjører BMW og aller helst kjøper Armani når jeg handler dress og skjorter. Armani er nok litt skjørere, men du verden så deilig det er å drapere seg med de formsydde stoffene :D

Hehehe... det er jo litt "OT" dette, men jo... jeg er enig med deg Henrik E30+... :lol: ... Min tanke var forøvrig at Hugo Boss kolleksjonene ofte er litt kjedelige, men samtidig ganske elegante og med en god kvalitet... som Mercedes-Benz... :wink:

Jeg benytter samtidig anledningen til å gratulere deg med en vellykket start av V12´ern... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda forstår hva du mente Fredrik, skulle bare kverulere litt... 8) [/qoute]

Jeg er fullstendig klar over forskjellen! Det var bare ett dårlig forsøk på å være morsom, men jeg har altfor dårlig humor.. :wink:

Kverulering må til innimellom!

[qoute=HenrikE30+] kanskje jeg til og med får lagt ut en liten lydfil... :wink:

Det er ikke noe som heter kanskje her! Du SKAL!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen se hvem vi har her a.

Velkommen til gjengen Simen, veldig hyggelig at du ble medlem her og at du tok til fornuften, hehe bare tuller.

Du lurer vel nå på hvem jeg er nå, er en medlem fra forumet ditt jeg.¨

Igjen...Velkommen til bimmers gjengen.

For oss andre gir vel denne tråden et hint om hva ///M refererer til... velkommen Simen... :D ... Da mangler vi bare at ///M også tar til fornuften og kjøper en BMW... :lol:

Kommer vel om ikke så lenge, men skal nyte Merce litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...