Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Månedens bil mai 2006

0605_00.jpg

Bil

1992 BMW E36 325i Turbo

Eier

Preben / prebols

Eksteriør

Komplett M3-styling, Rieger GT Carbonlook-leppe, Rieger taksenker, Kamei øyelokk, FK sorte angel eyes med blink, rød/hvite baklamper, Koni/Cobra 30/20 senkesett, 18" M5-felger med 225/40-18" dekk.

Interiør

Originalt stoffinteriør.

Utstyr

El. vindu, el. soltak, el. M3-speil med varme, stor kjørecomputer, 25% diffbrems.

Motor

Original 325i-motor med ettermontert turbo og intercooler. Type-R Boost Control inne i bilen, custom grenrør, åpent luftfilter, pop-off. Kjører ca. 0.45 bar trykk, noe som gir ca. 250hk/350Nm. http://www.kimmit-sport.com skal ha æren for motorbygging.

Bremser

"Racing"-skiver fra Schmiedmann/Motortechnik og EBC Greenstuff bremseklosser.

Annet

Kjøpte bilen helt original juni 2004 (se de to siste bildene). Den var da rullet 97.000km. Nå gått 124.000km. Turbo montert i mars.

Planer

M3-interiør og effektbakpotte.

0605_01.thumb.jpg 0605_02.thumb.jpg 0605_03.thumb.jpg 0605_04.thumb.jpg 0605_05.thumb.jpg 0605_06.thumb.jpg 0605_07.thumb.jpg 0605_09.thumb.jpg 0605_10.thumb.jpg 0605_11.thumb.jpg 0605_12.thumb.jpg 0605_13.thumb.jpg 0605_14.thumb.jpg 0605_15.thumb.jpg 0605_16.thumb.jpg 0605_17.thumb.jpg 0605_18.thumb.jpg 0605_19.thumb.jpg 0605_20.thumb.jpg 0605_21.thumb.jpg 0605_22.thumb.jpg 0605_23.thumb.jpg 0605_24.thumb.jpg 0605_25.thumb.jpg

Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640 i bredden), til post@bimmers.no!

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilen er fin den, trist interiør selvsagt, men det kommer sikkert til å bli skiftet med tiden.

En ting jeg lurer på, hva er kriteriet for å få bilen som mnd bil?

Virker til å være rå biler i den forstand at det er store motorer/effekt som går igjen.

Er dette et kriterie?

Jeg mener, men min trøtte 318 så er det vel ikke noe kjangs å få denne som mnd bil eller?

:roll:

Skrevet

Virker til å være rå biler i den forstand at det er store motorer/effekt som går igjen.

Er dette et kriterie?

Jeg mener, men min trøtte 318 så er det vel ikke noe kjangs å få denne som mnd bil eller?

Nei, det er ikke et kriterie, men tenk litt på hva du selv helst ønsker å lese om/studere bilder av - er ikke det stort sett biler du ikke har sett tusen ganger før? Altså biler som skiller seg tydelig ut på et eller annet vis, enten det er utseendemessig eller effektmessig. Mange av bilene er dessuten vist opp og ned og i mente her på forumet før, da blir de ikke like spennende å vise som månedens bil. Og ja, jeg vet at denne har blitt vist her før, men syntes allikevel den var det beste alternativet denne måneden.

Jeg tar ABSOLUTT i mot din E90! Knips noen bra bilder og send de til meg sammen med info tilsvarende de andre månedens biler. Og la gjerne være å legge de ut på forumet før den kommer som månedens bil. ;-)

Skrevet

Er dette et kriterie?

Nei, det er ikke et kriterie, men tenk litt på hva du selv helst ønsker å lese om/studere bilder av - er ikke det stort sett biler du ikke har sett tusen ganger før? Altså biler som skiller seg tydelig ut på et eller annet vis, enten det er utseendemessig eller effektmessig. Mange av bilene er dessuten vist opp og ned og i mente her på forumet før, da blir de ikke like spennende å vise som månedens bil. Og ja, jeg vet at denne har blitt vist her før, men syntes allikevel den var det beste alternativet denne måneden.

Jeg tar ABSOLUTT i mot din E90! Knips noen bra bilder og send de til meg sammen med info tilsvarende de andre månedens biler. Og la gjerne være å legge de ut på forumet før den kommer som månedens bil. ;-)

Skal knipse noen bilder av bilen jeg, og sende inn, morsomt å sett bilen som mnd bil :wink: ... hva slags bilder, str og annet er ønskelig for deg?

Hva jeg skal ta bilde av, vinkler, i det hele tatt??

Noen tips og råd?

På forhånd takk!

Skrevet

Skal knipse noen bilder av bilen jeg, og sende inn, morsomt å sett bilen som mnd bil :wink: ... hva slags bilder, str og annet er ønskelig for deg?

Hva jeg skal ta bilde av, vinkler, i det hele tatt??

Noen tips og råd?

På forhånd takk!

Ta deg en runde i diverse månedens bil fra tidlegare og se..

-Front

-front/sider (h&v)

-sider

-bak

-bak/sider (h&v)

-interiør

-motor

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...