Gå til innhold

525 ac schnitzer.Vurdere salg/bytte av bilen min


Drage
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, meir useriøs fyr skal du leite lenge etter.! :evil:

hadde penger klar, var kun å hente bilen igjen.

men på grunn av sjukdomm i familien hans kunne eg ikkje hente bilen på søndag som planlagt fra før.. bilen skulle ikkje bli selt til nokon andre forklarte han.

han ba meg ringe på mandag, då skulle han være heime.

når eg ringe på mandagen sa han at bilen var solgt!

Eg blei så forbanna at eg viste ikkje kva eg skulle sei!

Det var ein frå ålesund som skulle hente bilen mandags kveld, å kva han skulle betale for bilen ville han ikkje ut me!?!

blir :oops: av heile greia.

hadde faen ikkje tenkt på noke anna en bmw'en siste veka.

slike hendelser kan eg godt være foruten, rett å slett heilt unødvendig heile greia!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg har sagt at ikkje holdt bilen av til NOKON eg. Da fekk ho som kjøpte bilen beskjed om og. Kor mykje eg solgte den for er ikkje so nøye. Eg skulle ha vekk bilen pga eit kvinnfolk som har ødlagt livet mitt. Og at folk sippar fordi dei ikkje berre kjem seg avgarde og handlar bilen min er ikkje mi feil. Pratemakarar i tlf har vel alle her vert ute for når man skal selge bil. Men ho so kjøpte bilen min VEIT eg kjem til og ta vare på bilen og. Dette har ikkje bare vert ein bil for meg, det var bilen eg byggde opp med exen min. Sønnen min vart kjørt med den når han var på veg ut, og heim i den etter fødselen. So "dekksparker" som ikkje klarar og vere på hugget når dei skal handle seg bil kan berre sippe for min del. Hadde ikkje vert rette mannen for denne bilen skjønna eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle kjøpe meg ein toyota var planen igår når bilen min reiste. Fikk beskjed om ein 93 mod e36 325 vanos med alt utstyr skulle selges. Tok meg 7 min på og gje beskjed om at "eg kjøper bilen no i kveld" Og eg kjøpte den og eg. Har man lyst på ein bil, dritt i prat og handle den i staden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sagt at ikkje holdt bilen av til NOKON eg. Da fekk ho som kjøpte bilen beskjed om og. Kor mykje eg solgte den for er ikkje so nøye. Eg skulle ha vekk bilen pga eit kvinnfolk som har ødlagt livet mitt. Og at folk sippar fordi dei ikkje berre kjem seg avgarde og handlar bilen min er ikkje mi feil. Pratemakarar i tlf har vel alle her vert ute for når man skal selge bil. Men ho so kjøpte bilen min VEIT eg kjem til og ta vare på bilen og. Dette har ikkje bare vert ein bil for meg, det var bilen eg byggde opp med exen min. Sønnen min vart kjørt med den når han var på veg ut, og heim i den etter fødselen. So "dekksparker" som ikkje klarar og vere på hugget når dei skal handle seg bil kan berre sippe for min del. Hadde ikkje vert rette mannen for denne bilen skjønna eg.

Nei men no var det jo slik at han ville hente den på søndagen, var det ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, eg hadde nok tatt godt vare på bilen du!!

eg sa jo at eg ville ha bilen, pengane hadde eg.. den det sto på var deg og ingen andre, hadde henta bilen so fort du hadde hatt tid.. men det hadde du tydleg vis ikkje, er jo ikkje so vanskelig å forstå at du fekk et høgre bud.. men du kunna vell sendt en sms å sagt ifrå! :?: ?? kansje eg hadde bydd meir.! du veit godt at du sa: "Bilen blir jaffal ikkje selt"

so eg sippar ikkje, forstår bære ikkje heilt måten du seller bil på :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg vet hva den gikk for.. skulle gjerne gitt det samme. Naboen min skulle igrunn bytte den i sin 318is, men det ble ikke noe av. Ei anna som kjøpte den her ute. Så blien i sta.. meget pen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig ikke så nøye hva hun gav for bilen....Bilen er uansett solgt..Eieren sa selv at det var første mann til mølla som skulle få den,å da har det seg slik at det ble henne...

hehe, veit ka ho betalte.. menmen, det e ikkje so vikti no!

det vell ikkje ka ho ga vi diskutera heller..

du for gratulere henne med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at ein blir litt sur!!! Snakka sjølv med Drage, og han sa at det var førstemann til mølla... Er fortsatt litt sur, men eg sa til han at eg ikkje kunne betala før juni, og han sa at det var førstemann til mølla og han skulle sende melding dersom bilen vart solgt før juni. Fekk melding om at bilen vart solgt og thats life... Eg er sur for eg gjekk glipp av eit så godt kjøp, men men... Ekje nåke å gjera med det no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...