Morten318 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Skjønner hva du mener ellingsen. vi kan jo diskutere det neste gang jeg henger opp lamper på jobben din. Jeg tenkte at vi skulle vente til etter felles ferien eller er det en dum idê?? Hva mener folk egentlig? jeg er klar etter denne uka.. kunne jo satt opp et par søndager eller noe og sett når folk kunne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg kan stort sett alle søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kan godt komme dit en tur også jeg.. Ikke langt det fra Gjøvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Hvorfor ikke bare møtes da? Kan jo bare sette frem grillen og invitere, jeg har jo forsovidt plass jeg på verkstedet, om noen vil møtes der, det er på Heggedal, men det er ikke direkte sentralt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Simen har sikkert en gammel 124 som kan bygges om til grill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Hvor er Heggedal? Hvor stor plass har du, Simen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Heggedal ligger jo i Asker kommune.. Det finns gater/veier og gårder med navn heggedal og en del av disse ligger i Aurskog-Høland kommune, Hemnes kommune, Vågsøy kommune og Elverum kommune.. Sikker på at du ikke mener Eggedal, i Sigdal kommune? Det er ikke så sentralt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Rustadveien 131,1389 HEGGEDAL. ligger utenfor asker det vel? adresse til verkstedet i linken hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Asker er jo ikke akkurat usentralt da. Er jo samme om det ligger litt utpå landet så lenge det er sentralt på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 passer jo fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Hvor er Heggedal? Hvor stor plass har du, Simen? Ligger utenor Asker, mellom Asker og Slemmestad. Det er vel plass til en 20 biler minst, og me dlitt kreativ parkering bør det gå med enda fler.. Dessuten har vi en parkeringsplass til, men det bor noen rett ved så jeg må klarere med dem først naturligvis. Veldig landlig og rolig. Hagenisse har vært der et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Bare ikke legg det til 12-13 august eller 9-10 september.. De to helgene er det Rallycross og jeg er borte lørdag og søndag.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Har skilt ut en del innlegg ang. Heggedal-treffet på lørdag i ny tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26366 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå