Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4887&cache=no BMW present on the occasion of the start of the mille Miglia, vanavond in Brescia, the concept coupé.The spectacular concept car, is BMW's tribute to the rich autosporthistorie of the mark and to the mille Miglia in general it general. The event arose in 1927, then the italianen in imitation of the french with their sport carriages of city to city will drive. The most famous Italian race returned concerning 1,600 kilometres of Brescia to Rome and. BMW participated in 1938, for the first time with its 328 and won in its class. A deadly accident meant the end of the race. In 1940, there an alternative came: no race but a ride. BMW came there with five cars. First 328 the Touring were coupé, super-light special version built for the circuit. Also there were the Touring roadster and three 328 roadsters. The result was fantastic: the BMW's became first, second, fifth and sixth. In the mille Migla-museum in Brescia presented BMW to Bmw-teams that that the year to the event take part and to a select group media the concept coupé mille Miglia 2006. see being the car never in production will and not on other grants and immediately in Bmw-museum will disappear. He is a tribute to the glorious past of BMW and a finger exercise of the future design direction. The csdane differently Warming are the designer. In the autumn he left the first sketches to its boss, Bmw-design director Adrian van Hooydonk and ontwerpchef Chris Bangle. He suggested the idea of building and of presenting the car during the mille Miglia. Warming also the designer of Z4 is and that is clearly see coupé to the concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 hmm ja det var noe for seg selv det der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 tja bra bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 arti bil.. ser skikkelig old school ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det er et spesielt design. Jeg syntes det er tøft, men jeg ville ha gjort noen endringer på bilen. Baken er litt for sær for min del. Dette her var en skikkelig cool vinkel. Her ser den agressiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Det var et spennende konsept gitt... Det var jo ganske stilig. Moro at du la ut denne tråden T.A.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Fjern den greia foran bakhjula og da er jeg med!!Kanskje gjøre noe med frontlyktene og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg får assosiasjoner til BMW 328 fra -37 til -39 jeg, når jeg ser denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 RÅ BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg får assosiasjoner til BMW 328 fra -37 til -39 jeg, når jeg ser denne.ja skulle til å si det samme, den er garantert bygd etter den bilen!! Rå bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Snodig kreasjon... Flere bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Helt klart noe for seg selv ja... Likte jeg det... NOPE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg får assosiasjoner til BMW 328 fra -37 til -39 jeg, når jeg ser denne. Selv ville jeg hatt denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 oi, den var spesiell, men det bremselyset (det var vel det ) bak var litt morsomt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg får assosiasjoner til BMW 328 fra -37 til -39 jeg, når jeg ser denne. ja skulle til å si det samme, den er garantert bygd etter den bilen!! Rå bil forresten! Den er et konsept fra BMW 328 Mille Miglia, som vant Mille Miglia 2 ganger. Mer info: http://www.bmwworld.com/models/vintage/ ... miglia.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå