Dolk Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Snuten har for lite å gjøre gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jøsses blir utrolig Provosert av å lese detta jeg oxo At dem sikter til loven som blei skrevet her er jo bare tull,at en ska ta hensyn til folk som bor og ferdes langs veien er jo en ting men står jo ingen ting om at du ikke har lov til å kjøre "unødig" rundt.. Å det kan vel ikke tålkes på noen annen måte vel?? at en ska være forsiktig å kjøre pent er greit med den loven men at en ikke ska kunne kjøre der står det ingen ting om... Men mener å ha hørt(sett på tv) at i england så er det vist ulovlig å kjøre rundt unødig,og at det blir håndhevet ganske strengt... kan jo fort bli tilfellet her til lands også det(jaja veit mange av dere kommer til å si at det ikke kommer til å skje) men det kan hende det,mange sa at prikk systemet(som var i england lenge før det kom hit) ikke kom til å kommet hit også.... Men spørsmålet er er vel om hvor mye det norske folk takler av merklige lover som ska komme "folket" tilgode i lengden,en eller annen gang må det jo si "klikk" i hue våres... Er sikker på at det kommer til å bli borgerkrig i detta landet før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 hahahahahahaha!! greier ikke annet en å se det komiske i det La oss selge bilen og heller kjøpe hasj for pengene, blir no billigere i lengden det med tanke på bøter og straff Altså, når du flytter til en plass du vet det har vært råning og treff i alle år så vet du hva du har i vente, da kan man ikke komme å klage for at det står biler der og "forstyrrer omgivelsene".. hva med fergekøene da? blir jo faen meg bråk av de og!! Lenge leve norge!! eller NEI!!!! Forbanna suppejøker!!! ta de som virkelig er kriminelle i stede for å dra alle over en kam!! Rasisme er dette, Det er hat mot et "folkeslag" og det er faktisk ikke lov det heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 hahahahahahaha!! greier ikke annet en å se det komiske i det La oss selge bilen og heller kjøpe hasj for pengene, blir no billigere i lengden det med tanke på bøter og straff Altså, når du flytter til en plass du vet det har vært råning og treff i alle år så vet du hva du har i vente, da kan man ikke komme å klage for at det står biler der og "forstyrrer omgivelsene".. hva med fergekøene da? blir jo faen meg bråk av de og!! Lenge leve norge!! eller NEI!!!! Forbanna suppejøker!!! ta de som virkelig er kriminelle i stede for å dra alle over en kam!! Rasisme er dette, Det er hat mot et "folkeslag" og det er faktisk ikke lov det heller!!!! komisk situasjon...lurer nesten på om jeg skal ringe Stoltenberg å spørre om han vil bli med å råne eller heller sitte hjemme å røyke hasj jaja,livet er tungt, ikke nok med at binsin er svindyrt, nå skal de jo nekte oss å kjøre og...ja vi elsker ikke dette landet. makan t tøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg syns jeg føler en smule dobbeltmoral her jeg. I fjord sommer var det 1840 treff her i kristiansund, et sammarbeid mellom vegvesenet og politiet. Da går de altså ut og inviterer rånerne til å møte opp på treff, slik at vi kan vise fram bilene våre. Deler ut pokaler i hytt og gevær, og oppmuntrer unge til å fortsette med å dyrke interessene sine for biler. så går det et år og råning blir forbudt. Her er det rett og slett snakk om kollektiv straff for alle som kjører mere enn to ganger forbi politiets kamera. Så vidt jeg vet, skal du vell også være opplyst om at du blir filmet, Ser utrolig dumt ut når politiet ligger på hustakene å snikfilmer Prikken over i`en er at vi har et stort narko miljø her i kristansund, slossing og generell kriminalitet. Folk dauer jo som fluer av overdoser. Men politiet har ikke ressurser til å gjøre noe med disse ulovlige sakene. Men om et par stykker, av kansje 200 legger igjenn litt gummi på fergekaia, så skal alle rånere filmes og etterforskes. De har en stor jobb forran seg, når de skal sortere ut alle som har blitt filmet i dag, men det er tydeligvis et så stort problem at det må gjøres, framfor alt annet. Prioriteringen er helt på tryne og det må for faen være lov å bruke innsida av hue. Jeg tror nokk dette bare er begynnelsen her i Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Politiet har mista grepet.. de lar de kriminelle få herje, og går løs på de som er lovlydige fordi de ikke klarer å ta de som virkelig gjør noe galt! Det er så fantastisk latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 69017.html Klikk på linken og hør på intervjuet med Mikael Frey, trafikkansvarlig hos politiet i Kristiansund. Han sier jo selv i intervjuet at det er den ulovlige ferdselen de vil ta, og da syns jeg det er litt tragisk å straffe uskyldig råning av oss som er mere opptatt av å skli rundt i byen framfor å kjøre fort rundt Frei (nabo kommunen). Som er "problemet" Fra lokalavisa Tidens Krav finner vi denne: http://www.tk.no/nyheter/article2094296.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Politiet har hjemmel til mye rart faktisk, enten det være seg å vise folk vekk fra steder eller inndra førerkort. SÅ kan det kanskje diskuteres hvorvidt dette er særlig taktisk av politiet. Det fører bare til at publikum får en enda mer negativ innstilling til politi og det er vel ikke hensikten? Står man og burner i sentrum tar man en kalkulert risiko på at det kan være politi i nærheten. Men står man stille og rolig parkert og bare er sosial, er det tullete av politiet å komme og jage vekk folk. På en annen side må man også ta hensyn til naboer, så kutt ut burning, rusing og høy musikk etter kl 23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 burning og rusing kan man spare til Gatebil treff, klubb treff, eller andre spesielle anledninger!!! høy musikk bør begrenses etter kl 22.00 på hverdager og kl 23 i helgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Faktisk er det nok den høye musikken folk flest reagerer på.... Slutt med det tullet, så forsvinner de fleste klagene og purken lar dere være i fred..... Tilfelle i Arendal, iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 ÅÅÅÅ! Blir så forbanna av å lese kor lite den J*** purken som eg betaler lønna til har å gjere! Vist det hadde vore meg som hadde vorte stoppa hadde eg FORLANGT å få høyre han sin definisjon av loven! HEILT klart at dei som skal passe på at alt går etter lover og reglar her i landet laga sin eigen definisjon av loven sånn at det blir tilpassa deira BEHOV! Synest alle i bimmers.no skal ta seg ein tur til kristiansund og råne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Politiet har mista grepet.. de lar de kriminelle få herje, og går løs på de som er lovlydige fordi de ikke klarer å ta de som virkelig gjør noe galt!Det er så fantastisk latterlig! Politiet mangler resurser og midler. Derfor skjer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Politiet mangler resurser og midler. Derfor skjer dette. Men hvis politiet mangler resurser og midler, hvorfor da bruke det de har på forfølge folk på denne måten? Prioriteringene er helt på jordet! Se forøvrig debattinnlegg i lokalavisa... http://www.tk.no/meninger/hallo/article2095642.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Politiet mangler resurser og midler. Derfor skjer dette. Men hvis politiet mangler resurser og midler, hvorfor da bruke det de har på forfølge folk på denne måten? Prioriteringene er helt på jordet! Se forøvrig debattinnlegg i lokalavisa... http://www.tk.no/meninger/hallo/article2095642.ece leste alle inlegga. virker som alle har samme mening egentli. det er jo snart forbudt å råne både i Molde og Kristiansund nå... hvor skal vi gjøre av oss egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Hva gjør dere når dere råner? Burner og spiller høy musikk, samtidig som dere kjører i byen? Hvis det er tilfellet skjønner jeg godt hvorfor politiet skal stoppe det. Hvis dere står på en tom parkering/fotballbane unna bebyggelsene skjønner jeg ikke hvorfor det skal bli stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå