R Andersen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 I tillegg til de som er nevnt, så syntest jeg mauritzius-blå er en fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 jeg vil veldig gjerne vite det Husker ikke navnet på fargen, men den står i motorrommet mitt om den er intressang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 frodekrs: fint om du hadde navnet på den, var en meget fin blåfarge !! Hvis du har flere bilder av bilen er det bara å slenge dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 har ingen bilder, men Mauritsiusblau er ein veldi fin original BMW- farge.. har d på min coupè.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Topas var jo veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Orient blå, en meget dyp blå farge, ser svart ut i natten, men når solen treffer... Den heter vel Monacoblå nå tror jeg. Estoril blå er fin, ellers så syns jeg Le mans blå er fint, det er jo en relativt ny farge, kom vel først på X5, så på E90. Kult med en farge ikke alle har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 azurblå blandet med bittelitt lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 sier meg enig med irene her om at mauritius er en fin farge da jeg også har det på min coupe. blir spesielt fin i sollys. custom edition: azurblå var jo ganske lik estoril blå, når du samenligner gamlebilen din med den m3'en i bakgrunnen på bildet over. veldig fine farger på e36 begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 jepp..men M3`n var faktisk betraktelig mørkere live enn på bilde. Blått i det hele og det store er en Knall farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Azurblå er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå