Gå til innhold

BMW M3 3.2 Compact Bilder/Video - || Vurderer salg ||


DarkZun
 Share

Liker du bilen?  

212 stemmer

  1. 1. Liker du bilen?

    • Ja
      177
    • Nei
      37


Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempestrøken compact. Eneste jeg ikke liker er bakfangeren (for lav) og frontlyktene (mye tøffere med svart bakgrunn enn krom). Ville heller ikke lakkert listen på bakfangeren rød slik som den er på det ene bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort med motoren siden den har 330hk?

Chip, Köhler eksos eksos hele veien, filter, fjernet katalysator. Dette utgjør fint 10-15 hk:) Spesielt siden katalysatoren på 3.2 M3 er noe underdimensjonert..særlig etter noen år når det legger seg en del avleiringer på trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) Jeg har en carbon leppe liggende, men har ikke bestemt meg for om den skal på eller ikke. Har hatt slik leppe på tidligere e36'r jeg har hatt, så jeg bør vel prøve den på i løpet av våren.

Syns du burde gjøre det! Bakfangeren bygger jo like langt ned som sideskjørtene går mens frontfangern er høyere igjenn... Få lik høyde på alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en GUD...har ventet lenge på dette...

har selv en drom om m3 motor i min compact....kjøpte min compact for 6000 kr, da var den så å si bulket overalt...har rettet opp alt og lakkert..fortell gjerne mer om bilen min.gleder meg til å se flere bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en GUD...har ventet lenge på dette...

har selv en drom om m3 motor i min compact....kjøpte min compact for 6000 kr, da var den så å si bulket overalt...har rettet opp alt og lakkert..fortell gjerne mer om bilen min.gleder meg til å se flere bilder

Compact er fin bil det;) Du som eier en av de to hvite som var på Våler?

Har lagt ut noen bilder av interiøret i den første posten i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestrøken compact. Eneste jeg ikke liker er bakfangeren (for lav) og frontlyktene (mye tøffere med svart bakgrunn enn krom). Ville heller ikke lakkert listen på bakfangeren rød slik som den er på det ene bildet.

Du har helt rett når det gjelder lakkering av listene på fangeren. Kjøpt nye sorte lister nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en flott og gjennomført bil ja. :)

Man leser oftere og oftere på forumet; Jeg er ikke så glad i Compact, men denne... :D

De to hvite du så på Våler eies av meg og cc300 her på forumet. Min har M-Tech mens cc300 sin har Rieger styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort med motoren siden den har 330hk?

Chip, Köhler eksos eksos hele veien, filter, fjernet katalysator. Dette utgjør fint 10-15 hk:) Spesielt siden katalysatoren på 3.2 M3 er noe underdimensjonert..særlig etter noen år når det legger seg en del avleiringer på trådene.

Har du målt den på rulle?? Mye hk med orginalt innsug synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...