m3e30 Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 bare så du vet det så er det ikke et cabriolet interiør du har... det er e30 m3 interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allengero Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 I stand corrected...det er vell m3 interiør jeg har, enda mere eksklusivt hehe! TLC=tender loving care? på en bmw? gje han en skvett olje og maxch han!!! turtallsperra er på 8000 på denne. det er desverre ikke noe sperre på den...enda! Noen anbefalinger på skinnbehandliger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Bruk Autoglym LeatherCare, å Autoglym Leatherclean. Funka fint i E39en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 de forsetene kunne eg godt tenkt meg har samme farge, men det er ikke sportsstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Ser ut som om du har fått deg en meget pen E30. Jeg likte interiøret i bilen din meget godt, det så virkelig strøkent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå