jimc Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Noen som vet når faceliften kommer til Norge? Husker å ha lest at det var september 06, men om det var i Norge er jeg usikker på..
Saltkjelen Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Noen som vet når faceliften kommer til Norge? Husker å ha lest at det var september 06, men om det var i Norge er jeg usikker på.. Ja, jeg har også hørt september 2006. Det sies også at X3 facelift vil få samme interiør som E60 5 serie.
in2you Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Noen som vet når faceliften kommer til Norge? Husker å ha lest at det var september 06, men om det var i Norge er jeg usikker på.. Ja, jeg har også hørt september 2006. Det sies også at X3 facelift vil få samme interiør som E60 5 serie. pappa å eg var netopp hos bmw-forhandleren. å der fikk me veta at den ''nye'' utgaven av x3 får større og kraftigare motorer, mer utstyr, facelift som syntest best framme og i-drive. han ville ikkje kommentera interiøret någe særs, annet enn at den får i-drive systemet (med i-drive ''knappen''...) den skulle også stige litt i pris ( )
Saltkjelen Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Det hørtes bra ut. Gleder meg til å se bilder av interiøret, for jeg vil nesten ha i-drive på min neste bil også. Håper på at faceliften vil bli rimelig som bruktbil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå