jimc Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen som vet når faceliften kommer til Norge? Husker å ha lest at det var september 06, men om det var i Norge er jeg usikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hvorfor får jeg volvo følelse når jeg ser en X3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen som vet når faceliften kommer til Norge? Husker å ha lest at det var september 06, men om det var i Norge er jeg usikker på.. Ja, jeg har også hørt september 2006. Det sies også at X3 facelift vil få samme interiør som E60 5 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen som vet når faceliften kommer til Norge? Husker å ha lest at det var september 06, men om det var i Norge er jeg usikker på.. Ja, jeg har også hørt september 2006. Det sies også at X3 facelift vil få samme interiør som E60 5 serie. pappa å eg var netopp hos bmw-forhandleren. å der fikk me veta at den ''nye'' utgaven av x3 får større og kraftigare motorer, mer utstyr, facelift som syntest best framme og i-drive. han ville ikkje kommentera interiøret någe særs, annet enn at den får i-drive systemet (med i-drive ''knappen''...) den skulle også stige litt i pris ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Det hørtes bra ut. Gleder meg til å se bilder av interiøret, for jeg vil nesten ha i-drive på min neste bil også. Håper på at faceliften vil bli rimelig som bruktbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå