///M Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 er virkelig deilig vær i oslo for tiden, i hjemlandet ligger tempen på +50 noen steder og det er ikke så deilig for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, kunne nesten tro at noen faktisk hadde stjelt bilen din!!! En stor firkanta plass med noe mindre snø og bare 2 hjulspor avgårde..... Men godt å høre du parkerer innendørs! hehe, var ikke min bil som sto dær. Den står bestandig inne i garasjen, mye folk ute om natta som ikke klarer å holde fingrene unna andres saker. du må dra fram lynxen da Ole magne ja kansje det da... Men den er pakket bort å er klar til en lang sommer i garasjen. får se om det blir litt vannkjøring når det blir varmt i været, ingenting som er artigere enn d da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Var så vidt is på taket på bilen i dag tidleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 kjedelig med snø så sent... i Oslo har været vært veldig fint... skikkelig varmt...varmeste hovedstqad i hele europa for noen dager siden med 24 grader tror jeg Det må være hovedstad... for vi hadde 26 varmegrader her i Århus på lørdag... ... Forøvrig kun 12 varmegrader i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 kjedelig med snø så sent... i Oslo har været vært veldig fint... skikkelig varmt...varmeste hovedstqad i hele europa for noen dager siden med 24 grader tror jeg Det må være hovedstad... for vi hadde 26 varmegrader her i Århus på lørdag... ... Forøvrig kun 12 varmegrader i dag... Var nesten 25 grader i forrige veke, så vidt pluss i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå