Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Som overskriften sier, så har jeg handla ny bil i helga. Etter å ha lett en stund, både i Norge og Tyskland, så fant jeg en som passet meg bra, både når det gjaldt pris, utstyr, og utseende, i Flekkefjord. Det ble altså en Titansilber 2001 mod. 525DAT med strøkent sort skinninteriør. Slenger med ett par bilder, med skiboks som jeg nå har demontert. (Legger ut litt bedre bilder i morra, uten boks og ute av garasjen.) Foreløpig er jeg hvertfall kjempefornøyd med bilen. Kan endelig skrive under på at E39 virkelig er en god bil å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Grattis med ny bil. Kunne tenkt meg en E39 selv Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja jeg har sikla på en slik bil lenge jeg også. Var egentlig ute etter 530, men jeg valgte å kjøpe en 2001 mod. siden den har Faceliften. Fant ikke en 2001 530D med noenlunde lav km stand, i den "prisklassen". Blir fort 50 lapper til da. Ja det blir ett par bilder, men skal plukke av skiboksen først Ikke noe særlig å kjøre rundt med det, men den er hvertfall fin, for skiboks å være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 grattis med ny bil. alltid like gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 gratulerer med kjempefin bil. Eneste som ikke er nice på 525d er eksosrøret... det ser helt tragisk ut.. bytt det til noe litt mer hyggelig så blir alt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe, ja eksosrør er som oftest tragisk på dieselbiler. Hadde en V70 2,5TDI for ei stund siden også, der var det like tragisk, så jeg måtte bytte til polert T5 stuss. Men akkurat enderøret er jo en smal sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 bare å bytte enderør! så får man jo færdigsota bakende! meeget pen bil! hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg syns faktisk de blinkersene der er de fineste til e39. Regner med at jeg er den eneste som syns det? Krom rillene i grillen nå så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Pen bil. Sånn vil jeg ogå ha. Den lyse gråfargen gjør seg utrolig godt på E39, særlig sammen med de røde og hvite baklyktene. (Vet ikke om dem er standard på så ny modell.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 jævlig lekker bil. Liker lysene... Orange ser meget passende ut. Gratulerer så mye med nice BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 bare å bytte enderør! så får man jo færdigsota bakende!meeget pen bil! hvor mye måtte du ut med? Takk for d Måtte ut med litt da, men fikk det egentlig som jeg ville. Selger forlangt 285 pluss omreg. på 7829,- Fikk den for 272 pluss reg, og fikk da med skiboks og avtagbar krok med ledningsnett (medsendt) i og med at jeg er avhengig av krok. Fikk faktisk med 6 mnd "bruktbilgaranti", som selger betaler for, så jeg er fornøyd med handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Du har all grunn til å være fornøyd med handelen når du fikk med det nevnte i prisen. Gratulerer med en meget pen E39. Jeg liker egentlig ikke orange blinklys, men det var faktisk ikke så ille på en sølv met. E39. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg syns faktisk de blinkersene der er de fineste til e39. Regner med at jeg er den eneste som syns det?Krom rillene i grillen nå så blir det bra! Hehe, akkurat angående de blinkersene der har jeg ikke helt bestemt meg for selv. Usikker om jeg skal gjøre noe med de foran, men tror jeg har lyst på hvite på skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå