Mauro Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Har jo ikke så mye med bmw å gjøre, men det var en tankevekker for meg ihvertfall. Kommer til å kjøre veldig forsiktig. Flere av kameratene mine kjenner/vet hvem fyren er. Huff. Så en som sto ved plassen der å gråt for seg selv i sta. Får vondt i magen av sånn :\ http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/ ... 364061.ece Kjør forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 It sucks!! Ikke mer og si om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 "En 17 år gammel gutt døde etter at han kjørte utfor veien".. Bare jeg som stusset på at fvn ikke skrev noe om det? .. Men er uansett veldig trist.. At noen dør i så ung alder er så feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Ikke bra dette. Prøv å holde statistikken nede i år folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 er det en Fiat Multipla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Slike ting er triste saker. Det er uansett kjedelig om det er snakk om 1 åring eller 50 åring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Slike ting er triste saker. Det er uansett kjedelig om det er snakk om 1 åring eller 50 åring.. Det er trist begge deler ja, men etter min mening har en 17åring så mye forran seg i livet. En 50åring har normalt kjent litt på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 alltid trist når sånt skjer. En kamerat ligger fremdeles og ser rett ut i luften etter en ulykke for snart 3mnd siden. Skjebnen er værre en døden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Slike ting er triste saker. Det er uansett kjedelig om det er snakk om 1 åring eller 50 åring.. Det er trist begge deler ja, men etter min mening har en 17åring så mye forran seg i livet. En 50åring har normalt kjent litt på livet. Ja, joa. Jeg syntes nå det er synd, selv om man har smakt 1/4 av livet eller 3/4 av livet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Det er trist begge deler ja, men etter min mening har en 17åring så mye forran seg i livet. En 50åring har normalt kjent litt på livet. For og være ærlig, så er det vel samma F for den omkommne. Det er alle de som sitter igjen som får konsekvensene etter slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Lærekjøring eller bare tullekjøring da? Kjipt dette her ja.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Lærekjøring eller bare tullekjøring da? Kjipt dette her ja.... :/ Tullekjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Tragisk at sånt skjer... er det en Fiat Multipla? Tror det er en Colt jeg. btw, Fiat Multipla er noe av det styggeste på fire hjul :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Tragisk at sånt skjer...er det en Fiat Multipla? Tror det er en Colt jeg. btw, Fiat Multipla er noe av det styggeste på fire hjul :-& For det har jo noe med saken og gjøre! Uansett kjedelig sak dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 17 åringer skal ikke kjøre bil alene. Det har en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå