mAZE Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Grom bil Bjørn.. Uten tvil.. Du bytter visst litt felger du gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Litt småkult ble det jo, men du må nok fylle på med noen spacere for å få meg fornøyd Btw..her har du bilde etter jeg monterte 30mm spacere bak.. Nydelig E36/7 Z3 2,8 Coupe. Er spacerne boltet fast i navet eller deler de samme bolter som hjulet? Hvordan er det med spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Z3 coupe er en så evig rå bil! Særlig med kombinasjoner av utstyr som du har Bjørn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Den der bilen er så sykt råå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 UTROLIG tøff med de hvite M-felgene!! Generelt RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Litt småkult ble det jo, men du må nok fylle på med noen spacere for å få meg fornøyd Btw..her har du bilde etter jeg monterte 30mm spacere bak.. Nydelig E36/7 Z3 2,8 Coupe. Er spacerne boltet fast i navet eller deler de samme bolter som hjulet? Hvordan er det med spacere? Thanks:) Spacerne er boltet i navet. De blir det når de kommer opp i 30mm størrelse. Merke er H&R.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 IKke så veldig mye nytt, men noe har det vel blitt. Fått montert powerflexforinger forran og nye forsterkede bærekuler fra Meyle. Den ble faktisk enda litt "strammere". Også montert gitter i fangeren forran så de stengene er borte. Det gjorde at fangeren ser dypere og større ut syns jeg. Bilen blir parkert for vinteren nu.. Blir vel noen mods iløpet av vintern med montering av grenrørene. Nye bremser og får se om jeg får til noe med intercooler. Legger ved noen bilder av brakka og par fra siste verksted besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Tøft Bjørn! Grenrørene gir ganske fint snerr på høyt turtall, og min går merkbart bedre Er det montert M50 innsugsmanifold på denne? Isåfall burde du gjøre det.. Og på bimmerforums.com er det mange som lader mere trykk med kompressorene sine, så du kan lære en god del av å lese der.. Ellers, rå vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Tøft Bjørn! Grenrørene gir ganske fint snerr på høyt turtall, og min går merkbart bedre Er det montert M50 innsugsmanifold på denne? Isåfall burde du gjøre det.. Og på bimmerforums.com er det mange som lader mere trykk med kompressorene sine, så du kan lære en god del av å lese der.. Ellers, rå vogn! Thx:) Ja, gleder meg til grenrørene. Jeg tar jo vekk kattene samtidig da de sitter på grenrøra på z3n. Har også litt eksoslekasje der pr.idag så jeg burde vel merke litt Har prøvd å se på bimmerforums der, men finner liksom ikke så spesifikt ut hva de gjør. ESS sier jeg burde bytte til 3liter veiv og 3liter blokk. Selv tenker jeg på ny og råere kam, en litt heftigere toppakning, grenrøra og skru opp trøkket til en 0.75, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 du er nå offesielt bitt av mye vil ha mer basillen gjorde seg med felger som fylte opp hjulbuene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Ble bra med CH felgene! Må nok trimme mer, så ikke gamle E30`r kjører fra deg.. Er bildet i parkeringshuset tatt på Torvby`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ble bra med CH felgene! Må nok trimme mer, så ikke gamle E30`r kjører fra deg.. Er bildet i parkeringshuset tatt på Torvby`n? Hehe, ingen E30 for lov å kjøre forbi meg Bildet er tatt i parkhuset på aker brygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Helt nydelig bil du har Hvor mange gamp har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Helt utrolig rå bil! Faren min har en origianl 2,8 coupe. Vi driver å fleiper litt om å bytte. Han solgte meg den nesten, men fikk ikke bestemet seg. Er en utrolig sær bil, men jeg bare digger den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Stilig med hvite felger! Passer bilen veldig bra. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå